Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه وشهرسازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات این بیمارستان گفتگو با ایرنا گفت : دراین سفر که با پیگیری نماینده مردم کازرون وکوهچنار انجام شد بر اساس بازدیدهایی که انجام شد ، تا پایان امسال ساخت فاز یک این بیمارستان شروع خواهد شد ، امروز با حضور پیمانکار و مشاور طرح عملیات مقاوم سازی بیمارستان 217 تخت این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نبیان با بیان اینکه عتباری که برای شروع فاز اول اجرای بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کاررون اختصاص یافته ۸۰  میلیارد تومان است گفت: کار ساخت این بیمارستان از سر گرفته خواهد شد و پس ازاتمام فاز اول با بروز شدن اعتبارات میزان اعتبارلازم برای اتمام آن درنظرگرفته خواهد شد.

عملیات ساخت این بیمارستان درزمینی به مساحت۶ هکتار ازسال ۸۹ شروع شده بود و پس ازپیشرفت فیزیکی ۱۷ درصد کار متوقف شد.

همچنین درجلسه ای که با حضور فرماندار و جمعی ازمسولین استانی و مدیران شهرستان کازرون درمحل فرمانداری کازرون برگزارشد ، فرماندار کازرون به دغدغه های مردم این شهرستان نسبت به نیمه تمام ماندن پروژه کلان بیمارستان درشهرستان اشاره کردوگفت : متاسفانه در این حوزه کارهایی که درخور مردم کازرون باشد انجام نگرفته است.

علی مظفری در ادامه اظهار داشت :  ازجمله گلایه های مردم  این شهرستان احداث تونل محرم در جاده های مواصلاتی شهرستان کازرون  است که هرروز و هر هفته در اثر تصادفات جان عده ای از مردم گرفته می شود.

وی همچنین گفت : ادامه ساخت بیمارستانی که سالها است با ۱۷ درصد کار رهاشده است نیز از خواست های مردم است ، بسیاری از طرح های بیمارستانی در سایر شهرستان های فارس که  بعداز این طرح شروع شده و  آماده بهره برداری است اما این بیمارستان سالهاست به حال خود رها شده است .

  محمد رضا نکویی بخش رییس راه شهرسازی کازرون هم گفت : طبق استاندارد وزارت بهداشت برای شهرستان کازرون ۵۰۰ تخت بیمارستانی مصوب شده است ولی درحال حاضر تنها ۱۶۰ تخت در تنها بیمارستان کازرون فعال است.

وی اضافه کرد: بیمارستان کازرون متعلق به  بیماران شهرستان نیست و از سایر شهرستانها نیز در این بیمارستان مراجعه کننده پذیرش می شود و بیماران بستری می شوند

برچسب‌ها شیراز کازرون فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز کازرون فارس شیراز کازرون فارس بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • آخرین اخبار از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان