Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی در آخرین روزهایی که سرمربی استقلال بود، با محمد دانشگر به چالش خورد و در اولین روزهایی که به استقلال برگشت این مدافع یاغی و سرکش را به باشگاه سپرد

قصه فرهاد مجیدی و محمد دانشگر قصه امروز و دیروز نیست. فرهاد مجیدی با فوتبالیست هایی از این دست که روحیه آشوبگری دارند، راحت کنار نمی آید. آب بازیکنان ناآرام با فرهاد داخل یک جوی نمی رود، حالا چه آن مرد نا آرام جوانی پر شر و شور مثل محمد دانشگر باشد، چه بازیکنی باتجربه!

 به گزارش طرفداری، وقتی بعد از پایان بازی حذفی استقلال و پیکان، محمد دانشگر بابت رفتار تندش با فرشید اسماعیلی از از همبازی خود معذرت خواست، کمتر کسی توقع داشت فرهاد مجیدی این مدافع عصیانگر را از حضور در تمرین استقلال منع کند و در اختیار باشگاه بگذارد اما فرهاد مجیدی که آمده استقلال را بی تنش و بدون حاشیه جلو ببرد، اشتباه دانشگر را نادیده نگرفت و اعلام کرد این بازیکن به خاطر بد رفتاری در جریان بازی در اختیار باشگاه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه آن گل با ارزش و نه آن عذرخواهی صمییم هیچ یک مانع تصمیم فرهاد نشد و مجیدی با اخراج موقت مدافع استقلال، گربه را دم حجله کشت و به آبی پوشان پیام داد استقلال او «تیم سالار» است، نه «بازیکن سالار»...

شایعه معاوضه دانشگر و قاسمی نژاد تکذیب شد

بعد از اخراج دانشگر شایعه شد استقلال او را به مهدی رحمتی و تیمش (شهر خودرو سابق و پدیده سابق تر!) می دهد و قاسمی نژاد را از مشهدی ها می گیرد اما نزدیکان استقلال می گویند فرهاد مجیدی می خواست از شاگردانش زهر چشم بگیرد و خیلی زود محمد دانشگر را به تمرین برمی گرداند.  

محمد دانشگر در دوره قبلی سرمربیگری فرهاد مجیدی دو بار با او به مشکل خورد. او که زمان استراماچونی نیز دو بار کنار گذاشته شده بود در دوران همکاری با فرهاد یک بار به خاطر اختلاف با وریا غفوری در تمرین استقلال و بار دیگر به واسطه اختلاف با خود فرهاد، در اختیار باشگاه قرار گرفت. محمد دانشگر حتی وقتی استقلال با پرسپولیس در جام حذفی بازی داشت، با بی میلی فرهاد به جمع آبی پوشان برگشت و البته با گلی که در ثانیه های پایانی دربی حذفی به ثمر رساند، استقلال را از حذف قطعی فراری داد.

آخرین همکاری فرهاد مجیدی و محمد دانشگر رابطه ای پر تنش بود و این تنش حالا از همین آغاز همکاری جدید دوباره استارت خورده است. البته نزدیکان فرهاد می گویند با او حرف می زنند تا محمد دانشگر را با توجه به این موضوع که متوجه اشتباهش شده و از فرشید اسماعیلی عذرخواهی کرده ببخشد و او را به تمرین برگرداند.

فرهاد گفته بود لیست مازاد ندارد

در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد حساب های تسویه نشده همکاری قبلی را با دانشگر تسویه کرده و او را کنار گذاشته تا حساب کار دستش بیاید، همکاران مجیدی می گویند؛

اصلا چنین چیزی نیست. فرهاد روز اولی که برگشت، می توانست بازیکنی که نمی خواست را مازاد اعلام کند اما او گفت به تمام بازیکنان اصلی تیم نیاز دارد. قضیه دانشگر هم حل می شود. برای فرهاد مهم است که شان و منزلت استقلال حفظ شود. پرخاشگری به همبازی در جریان بازی چیزی نیست که او تحمل کند یا نادیده بگیرد.

 فرهاد می خواهد راه درست بازی کردن در استقلال را به جوانترهای تیم یاد بدهد... محمد دانشگر بعد از گلزنی به شیوه همیشگی اش که تقلید کری خوانی کانر مگ گرگور مبارز ایرلندی است، کنار زمین قدم زد اما نه گلش و نه قدم هایش، فرهاد را از تصمیمی که گرفته بود منصرف نکرد. شاید این آخرین تلگر به بدل ایرانی کانر مک گرگور باشد...

 

اخبار داغ 

آخرین لگد فدراسیون به فوتبال نحیف ایران؛ تیم ملی قربانی انتخابات کابوس ایران به واقعیت تبدیل شد؛ میزبانی تیم ملی ما را به بحرین دادند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید تیاگو: در بدترین کابوس هایمان هم فکر نمی کردیم در جدول در چنین جایگاهی باشیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم لیگ طی سه روز برگزار شد. هفته‌ای که رقابت در صدر جدول به شدت داغ و جنگ برای بقا در پایین جدول هم حیاتی شده بود. هفته‌ای که تنها دیدار بین دو تیم در میانه جدول که خیلی نیازی به سه امتیاز بازی نداشتند نیز به شدت حیثیتی بود و برای اولین بار در این هفته هیچ بازی معمولی نداشتیم.

بازی‌های این هفته پنجشنبه ۳۰ فروردین با سه دیدار آغاز شد. ابتدا پیکان و هوادار دربی کوچک پایتخت را برگزار و به تساوی ۲-۲ رسیدند. ابتدا هوادار پیش افتاد و سپس پیکان به لطف جوان جوانانش بازی را مساوی کرد.

در سیرجان تقابل گل گهر و استقلال خوزستان هم ۲-۲ مساوی شد. تیم میزبان دقیقه ۹۰ گل دوم را زد و تیم میهمان به لطف درخشش خارجی‌هایش در وقت‌های تلف شده بازی به دو گل رسید و با یک امتیاز برگشت.

در آبادان بازی سوم را پرسپولیس با سه گل از صنعت نفت برد تا برای اولین بار در این فصل برای ۲۴ ساعت به صدر جدول برود. مسابقه‌ای که حاشیه هم داشت و دانیال اسماعیلی فر هم گل زد و هم داستان ساخت!

روز جمعه ۳۱ فروردین نیز سه مسابقه این هفته برگزار شد. نساجی در قائمشهر با یک گل تراکتور بحران زده را برد. دیداری که همه چیز تحت الشعاع حوادث بعد از بازگشت تراکتور به تبریز قرار گرفت.

استقلال برای بازپس گیری صدر جدول باید در خانه شمس آذر را می‌برد. آبی‌ها سه گل زدند، اما در دو دقیقه طوفانی اواخر بازی، دو گل خوردند تا با استرس و فشار روانی زیاد به انتهای مسابقه برسند.

در بازی آخر این روز هم تیره روزی‌های فولاد ادامه داشت و مقابل مس شکست ناپذیر در خانه با یک گل باخت. محرم نویدکیا نهمین بازی بدون شکست را هم سپری کرد.

در دو بازی روز یکشنبه دوم اردیبهشت دو تیم اصفهانی به میدان رفتند. ابتدا ذوب آهن با دو گل در فولادشهر آلومینیوم را شکست داد تا به نوار ناکامی‌ها در خانه خاتمه دهد؛ و سپس در بازی آخر در انزلی ملوان نیمه اول را برد و سپاهان مسابقه را با نتیجه ۲-۱ تا با ۴۵ امتیاز جایگاه سوم در جدول را به نام خود کند.

تیم هفته: سپاهان

این هفته پرسپولیس در آبادان پیروز شد، اما کیست که نداند صنعت نفت در چه بحرانی گرفتار است. استقلال هم به زحمت تیم خوب شمس آذر را برد تا در صدر جدول بماند. استقلال خوزستان و پیکان هم کامبک زدند، اما کار بزرگ را سپاهان انجام داد که در انزلی تنها تقابل دو تیم حاضر در جمع شش تیم برتر لیگ در این هفته را برد. هیچ کدام از تیم‌های دیگر بالای جدول جدال رودررو در این هفته نداشتند.

بردن ملوان در انزلی کاری بود که این فصل از عهده هیچ کدام از تیم‌های بالای جدول بر نیامد و سپاهان با این برد سر و سامانی به شرایط خود داد.

مربی هفته: محمد ربیعی (ذوب آهن)

این هفته مربیان تاثیرگذار کم نداشتیم. محرم نویدکیا در اهواز نهمین بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت. رضا عنایتی در خانه با تعویض‌ها و میدان دادن به جوانان بازی باخته را مقابل هوادار مساوی کرد. اتفاقی که سیروس پورموسوی هم در سیرجان رقم زد. نساجی با یک گل تراکتور را در خانه برد و استقلال هم صدر جدول را پس گرفت، اما کار بزرگ را محمد ربیعی انجام داد.

ذوب آهن دور برگشت در خانه همیشه باخته بود در هفته‌های اخیر توانست بحران را پشت سر بگذارد. در بازی این هفته محمد ربیعی ۴ بازیکن را در نیمه دوم به زمین فرستاد و در حالی که بازی تا دقیقه ۹۰ بدون گل مساوی بود، دو تا از این چهار بازیکن پاس گل دادند و دو نفر دیگر گل زدند تا ذوب آهن پیروز شود!

ستاره هفته: مهرداد محمدی (استقلال)

این هفته ابوالفضل جلالی دو پاس گل داد تا به یک قدمی ریکاردو آلوز در صدر جدول گلسازان برسد، اما دو بازیکن بودند که برای تیمشان این هفته دو گل زدند و یک پنالتی گرفتند.

شهریار مغانلو در انزلی و در حالی که سپاهان نیمه اول را باخته بود، یک پنالتی گرفت که خودش آن را گل کرد و بعد هم پاس کاوه رضایی را به تور دروازه میزبان رساند.

همین کار را روز جمعه مهرداد محمدی در ورزشگاه آزادی کرده بود. مقابل تیم خوب شمس آذر محمدی یک پنالتی گرفت که خودش آن را گل کرد، اما پیش از آن پاس ابوالفضل جلالی را به تور رسانده بود با دبل مهرداد محمدی استقلال صدر جدول را پس گرفت.

تیم منتخب هفته: ۲-۴-۴

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

دفاع راست: محسن سفید چغایی (هوادار)

دفاع چپ: ابوالفضل جلالی (استقلال)

مدافع میانی: محمد حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

مدافع میانی: محمد حسین مرادمند (استقلال)

هافبک میانی: میلاد باقری (نساجی)

هافبک میانی: محمود مطلق‌زاده (استقلال خوزستان)

هافبک راست: سعید واسعی (مس)

هافبک چپ: محمد حسین فلاح (پیکان)

مهاجم نوک: شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم نوک: مهرداد محمدی (استقلال)

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند