Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:57:09 GMT

یک کشته و ۱۰ مصدوم در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۴۲۴

یک کشته و ۱۰ مصدوم در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی‌ از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۰ نفر در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی خبر داد.

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این حوادث، اظهار کرد: ظهر جمعه، بیست و سوم اسفند، ماه تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در محور "شبستر-شینه‌جان" پنج مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت ۱۵:۳۰ امروز، واژگونی و سقوط خودروی پژوه ۴۰۵ به دره در اتوبان پیامبر اعظم (ص) ۱۲۰ کیلومتری تبریز، فوت زن ۳۴ ساله و مصدوم شدن پنج نفر را منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس پایگاه‌های سلوک، بارگاه و قویون قشلاق به بیمارستان هشترود، منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در خاتمه متذکر شد: از رانندگان خواهش می‌کنیم هنگام برودت هوا و بارندگی و لغزندگی جاده‌ها با احتیاط رانندگی کرده و تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه تصادف اورژانس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.

به گزارش ایسنا، این حادثه در ساعت ۱۱:۵۵ امروز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در منطقه مذکور رخ داد که محمد عباسی، کودک ۱۰ ساله غرق شد.

در پی وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق متأسفانه بدون نتیجه بود و در نهایت کودک فوت شد.

همچنین روز گذشته نیز یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد غریق نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

به گزارش ایسنا، بارش باران طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان فارس دارای شدت بیشتری بود که منجر به آبگرفتگی بخش‌هایی از مناطق استان شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 5 ساله در کانال آب جان باختن 3 دختر نوجوان در رودخانه جنوب سیستان

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت