Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:59:50 GMT

جلالی: گریه آن هوادار نساجی مرا شیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۸۸۶

جلالی: گریه آن هوادار نساجی مرا شیر کرد

سنگربان نساجی مازندران گفت: صحنه گریه‌های یک هوادار نساجی که خواهش می‌کرد نبازیم از من یک گلر دیگر ساخته بود و انگار شیرم کرده بود.

سعید جلالی‌راد پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در جام حذفی در گفتگو با ورزش سه اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی بود که دو تیم تلاش خود را برای پیروزی کردند اما به هر ترتیب بازی به وقت اضافی و ضربات پنالتی رفت که خدا را شکر می‌کنم که ما را شرمنده نگاه‌های مردم خونگرم و متعصب قائمشهر و هواداران نساجی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او تصریح کرد: بعد از چند بازی مصدومیت برای اولین بار درون دروازه نساجی قرار گرفتم و انصافا باید از دفاع تیمم تشکر کنم که کمک کردند در اولین حضورم درون دروازه نساجی در جریان بازی حداقل کلین‌شیت کنم. 

 

جلالی‌راد با اشاره به تعصب مازنی‌ها به نساجی افزود: تعصب مردم مازندران به نساجی عین یک رمان عاشقانه است. هنگام ورود به ورزشگاه یکی از هواداران جوان نساجی جلوی مرا گرفته بود و گریه می‌کرد که تو رو خدا نبازید و این صحنه یک لحظه از ذهن من در این بازی پاک نمی‌شد.

 

سنگربان جدید نساجی که دو ضربه پنالتی پیاپی سایپا را مهار کرد، گفت: واقعا پنالتی در فوتبال یک داستان جداگانه دارد اما اینقدر انگیزه داشتیم که با وجود درآمدن کار از 5 ضربه اول باز هم پیروز میدان شویم. من خودم یادم نیست که چگونه پنالتی زدم اما اطمینان داشتم که هم گل می‌زنم و هم نمی‌گذارم که توپ گلر خوب سایپا گل شود.

 

او در خاتمه در خصوص حال و هوای ورزشگاه وطنی پس از پیروزی نساجی نیز یادآور شد: درست است که سکوی ورزشگاه تماشاگر ندارد اما تا شما آنجا نباشید نمی‌توانید متوجه آن حجم از انرژی از خانه‌های مجاور ورزشگاه بشوید. مردم قائمشهر با این تیم کیف می‌کنند و امیدوارم امسال روسفید شویم و دلشان را شاد کنیم.

سعید جلالی راد نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید جلالی راد نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏