Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:16:49 GMT

تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان-ابهر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۰۸۱

تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان-ابهر

به گزارش تابناک به نقل از فارس از قزوین، همراه با کولاک و بسته شدن راه در محور تاکستان-ابهر در محدودهٔ ضیاءآباد تصادف زنجیره‌ای رخ داد.

تاکنون ۱۵ مصدوم حادثه توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی پایگاه ضیاءآباد اقدامات درمانی لازم را دریافت کرده‌اند، اما تعداد دقیق مصدومان هنوز مشخص نیست.

اتوبوس‌لانس اورژانس نیز در مسیر حادثه است که به‌علت بارش شدید برف و کولاک، تردد به کندی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری فارس، اخبار تکمیلی به محض دریافت و اعلام مسئولان مربوطه منتشر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا کولاک تصادف زنجیره ای جاده تاکستان به ابهر مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس