Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:27:15 GMT

آلودگی هوا و گرد و خاک غلیظ در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۱۶۳

آلودگی هوا و گرد و خاک غلیظ در بوشهر

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در همین راستا هواشناسی نسبت به کاهش شدید دید افقی و ماندگاری وضعیت آلودگی هوا هشدار داد. به گفته پیام مساعدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با تشکیل توده گرد و خاک در عربستان و عراق و حرکت این توده به سمت جنوب غرب کشور و خلیج فارس طی ساعات آینده به ویژه با شمالی شدن جریان هوا کاهش قابل توجه دید افقی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است که توده گرد و خاک مذکور، جنوب استان خوزستان و همچنین نیمه شمالی خلیج فارس را تحت تاثیر قرار دهد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: با توجه به غلظت گرد و غبار، پیش بینی می‌شود که دید افقی و کیفیت هوا در سواحل استان بوشهر و همچنین مناطق شمالی و مرکزی به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کند.

به گفته مساعدی غلظت گرد و غبار به سمت مناطق جنوبی استان بوشهر کمتر است و گردوخاک در برخی مناطق تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت و به همین علت ممکن است برنامه‌ی پرواز‌های ورودی و خروجی و تردد‌های دریایی در خلیج فارس با اختلال مواجه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا غلظت گرد و غبار کیفیت هوا آلودگی هوا بوشهر مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است