Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان دو مهاجم مدنظرش برای پیوستن به بارسلونا را به سران این باشگاه اعلام کرد. خبرگزاری میزان - تیم بارسلونا هرچند در فصل جاری لالیگا با کسب ۵۶ امتیاز در رده دوم لالیگا قرار دارد، اما سرمربی هلندی آبی و اناری‌ها بهتر از هر کسی می‌داند که یکی از دلایل اصلی ناکامی بارسا در لیگ قهرمانا اروپا و مسابقات حساس، ضعف مهاجمان این تیم در گلزنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو نشریه معتبر و اسپانیایی «اسپورت» مدعی شد رونالد کومان نام دو مهاجم مدنظرش برای جذب در تابستان را به سران این باشگاه اعلام کرده و طبق ادعای این نشریه، ممفیس دپای از المپیک لیون و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی، گزینه‌های مورد نظر کومان هستند.

مطابق این گزارش کومان هنوز نشستی با خوان لاپورتا در این مورد نداشته، اما وی در پیامی به رییس جدید بارسلونا، عنوان کرده که دپای را بر آگوئرو ترجیح می‌دهد، زیرا معتقد است شرایط بازیکن هلندی از نظر آمادگی و عملکردش در فصل جاری از مهاجم آرژانتینی بهتر بوده است.

آگوئرو در فصل جاری فقط در ۳ بازی از ابتدا در ترکیب سیتیزن‌ها حضور داشته و تاکنون هیچ گلی در لیگ برتر به ثمر نرسانده، در حالیکه دپای در فصل جاری ۱۵ گل برای لیون زده است.

 

بیشتر بخوانید: اینتر در اندیشه فروش ویدال

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا سرجیو آگوئرو ممفیس دپای منچسترسیتی لیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا ممفیس دپای منچسترسیتی لیون فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024