Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر خلفی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی پیش برابر اعلام پلیس راه استان البرز مبنی بر سقوط یک فقره بهمن در محدوده پیچ سرهنگ در جاده کرج - چالوس امدادگران هلال احمر بلافاصله  به محل اعزام شدند .

وی اضافه کرد: یک خودروی سواری با پنج سرنشین ۲ آقا، ۲ خانم و یک کودک در زیر بهمن گرفتار شده بودند که با عملیات رها سازی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفی ، حال عمومی تمام  سرنشینان  این خودرو را خوب  توصیف کرد.

امداد گران هلال احمر البرز  عصر امروز جمعه به ۱۵۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

بارش برف سنگین که از بامداد جمعه در جاده کرج - چالوس آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها چالوس کرج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس کرج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران چالوس کرج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و عادی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در کلیه مسیرهای استان از جمله جاده چالوس روان بوده و رویداد ترافیکی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: تمام مسیرها‌ و جاده‌های استان البرز از جمله جاده چالوس باز بوده و تردد در آن عادی گزارش شده است.

وی افزود: بررسی دوربین‌های نظارت ‌تصویری مستقر در راه‌های البرز نشان می‌دهد بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان قطع شده و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و هیچ مسیری بسته نیست.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تنها در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین در محدوده مهرویلا با کندی تردد مواجه هستیم و از مردم درخواست می‌شود قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز با اعلام اینکه تمام مسیرهای استان باز است نسبت به تردد موتورسیکلت در جاده چالوس هشدار داد.

وی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل تردد موتورسیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد .

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج ـ چالوس جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس