Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@04:31:29 GMT

گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۴۹۱

گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو

فرارو- قسمت دوم سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش فرارو، در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «رضا با پیمان تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد برای دیدن ریحانه که حال مساعدی ندارد، به ایران بازگردد. از طرفی حاج یونس با یک تماس تلفنی به تاوان دادن تهدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» مراسم درگذشت ریحانه درحالی برگزار می‌شود که پگاه نگران قرار با مسئولان بهزیستی است. قراری که سهیل به بهانه مراسم در آن شرکت نمی‌کند و پگاه هم دست‌پاچه و مستأصل فقط می‌تواند خانه را به آن‌ها نشان بدهد و بدین ترتیب آن‌ها باز هم برای صحبت با سهیل بازخواهند گشت.

قبل از این که حاج یونس به مراسم برسد، با او تماس مشکوکی می‌گیرند و تهدید می‌شود که به زودی باید تاوان بدهد. در مراسم خاک‌سپاری پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی محسن، پسر حاج یونس را دستگیر می‌کند.
پی‌گیری حاج یونس برای آزادی محسن نه‌تن‌ها نتیجه‌ای ندارد، خودش هم تا حدی تهدید می‌شود و به او گفته می‌شود که در برخی موارد پای خودش هم گیر است و به‌زودی او هم احضار می‌شود.
از طرفی پیمان برای مراسم خواهرش دیرتر از سایرین بر می‌گردد. پدر و مادر درسا که نگران حال دخترشان هستند، خودشان را به فرودگاه می‌رسانند؛ اما پیمان با لوسیا می‌آید و می‌گوید که از درسا جدا شده است.
سریال گیسو در قسمت دوم تلاش می‌کند تا شخصیت‌های مختلفش را از گوشه و کنار بر سر موضوعی واحد کنار هم آورد و بدین ترتیب هرکدام با خرده روایت‌ها و داستان‌هایشان موضوع را پی بگیرند. پیمان با همسر جدیدش و جدایی از درسا، سهیل و پگاه با ماجرای طلاق و سرپرستی بچه جدید و حاج یونس و پسرانش هم با درگیری بر سر موضوع فساد اقتصادی که مورد آخر موضوعی است که همه را به گیسو گره می‌زند. اوست که با داشتن پرونده‌هایی که به رضا رسانده است، آتشی را روشن کرده که منجر به سوء‌قصدی دوباره به جانش شده است.
گیسو با ریتمی تندتر از ساخته قبلی منوچهر هادی، اما همچنان آرام و با حوصله و سر فرصت پیش می‌رود. در دو قسمت گذشته جز اشاره‌هایی به موضوع اصلی اتفاق دیگری نیفتاده است و همه چیز در کمال آرامش پیش می‌رود. روندی که به نظر نمی‌رسد، حتی گره‌ها و کنش‌های دراماتیک داستان هم در آن تاثیر چندانی بگذارد.
اما درنهایت هنوز برای قضاوت و ارزیابی سریال گیسو زود است و تا شکل گرفتن آن چند قسمتی زمان لازم است. چند قسمتی که سریال دل هیچ‌گاه به آن نرسید و حالا امید است که گیسو به سرنوشت دل مبتلا نشود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال گیسو شبکه نمایش خانگی حاج یونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال