Web Analytics Made Easy - Statcounter

خورشید گزدرازی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:  در این ارتباط تاکنون ۴هزار و ۲۲۰ دست لباس و گان  ایزوله پرستاری، ۶هزار عدد ژل ضد عفونی کننده دست، ۶۱هزار و ۸۰۰عدد ماسک N۹۵،  اکسی متر ثابت،  ۱۰ دستگاه مانیتور آی سی یو، ۵۲ عدد تب سنج لیزری و لمسی، ۳۰۰ لیتر الکل، ۱۰ عدد هواساز، ۳۳ عدد باطری سبک اسید بیمارستان خلیج فارس،یک هزار و ۵۰ عدد عینک، ۵۰۰ عدد شیلد تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین سه میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان نیز پیش پرداخت برای برق سی تی اسکن بیمارستان‌های شهدای خلیج فارس بوشهر و بقیه الله دیلم، دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان‌های  امام حسین (ع) اهرم و زینبیه دشتی، تامین تجهیزات اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) دیر و ماموگرافی بیمارستان شهید گنجی برازجان و تجهیزات زایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان پرداخت شده است.

گز درازی اضافه کرد: افزون براین با همت اتاق بازرگانی استان بوشهر ۱۰ هزار عدد ماسک از دوستان خود از کشور چین، ۱۳ هزار عدد ماسک از کشور امارات متحده عربی و ۹۷۷ دست گان پرستاری نیز خریداری و یه دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

وی گفت: با توجه به همه گیری گسترش شیوع بیماری کووید ۱۹  می‌طلبید همه ارکان نظام شامل بخش خصوصی، مردم، فعالان بخش اجتماعی و اقتصادی و دولت در کنار هم قرار بگیرند و با تجهیز کادر درمان با شیوع ویروس کرونا مقابله شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر گفت: اتاق بازرگانی با سابقه‌ و پیشگامی که برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی داشت در قالب جلسه دولت و بخش خصوصی همزمان با سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی فعالان بخش اقتصادی اقدام به تشکیل پویش نفس کرد و در این راستا گام‌های موثری تاکنون در استان برداشته شده‌است.

گزدرازی اضافه کرد: این اتاق با تامین هزار بن خرید ۲۵۰ هزار تومانی در رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح "ضیافت نفس" نیز مشارکت کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه با خرید صورت گرفته از یکی از فروشگاه‎های زنجیره‌ای شهر بوشهر با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی بسته‌‎های خریداری شده به خانواده‎های متضرر شده از شیوع ویروس کرونا پرداخت شده است.

گزدرازی ادامه داد: در قالب پویش نفس همکاری اتاق بازرگانی بوشهر و ایران همواره برای رفع نیازهای بخش بهداشت و درمان همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران چین امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران بوشهر ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران چین امارات متحده عربی اخبار کنکور اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار

ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید خبر داد و گفت: قلب جوان عشایر دشتستانی اهدا شد.

دکتر حسن ملکی زاده اظهار کرد: جوان عشایر ۲۳ ساله دشتستانی از روستای شکرک ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.
وی تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان احسان حسنی که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.
دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشت

یانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر دو کلیه برداشت شد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.
وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود
  • واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می‌داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی‌اش نبود