Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-اعضای هیأت اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان قرچک انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا استان قرچک، با برگزاری جلسه معتمدین قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار شهرستان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب، اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات، اعضای اداری هیأت اجرایی، رئیس ستاد انتخابات و بخشدار مرکزی، اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای ملت است و این اصل همواره موجب عزت ما در دنیا و اقتدار این نظام مقدس است.
وی افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آرای مردم، حق‌الناسی است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند از آن مراقبت و محافظت کنند.
وی بیان کرد: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان قرچک ادامه داد: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از وظیفه‌های اصلی کلیه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد: در این شرایط حساس دنیا نظاره‌گر تصمیم و عملکرد ملت ایران است و همه در انتظار این هستند که ملت همیشه حماسه ساز ما در رویداد 28 خردادماه چگونه عمل خواهند کرد.
خطیبی با بیان اینکه همه در قبال برگزاری پرشور انتخابات 1400 مسئولیت داریم، خاطرنشان کرد: هم انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراها دارای اهمیت بالایی است، به همین منظور همه وظیفه داریم به سهم خود به برگزاری پرشور این رویداد مهم کمک کنیم.
به گزارش آریا، در این جلسه، اسماعیل اسلامی، فرهاد فراهانی، محمد فیضی، طاهره ستاریان، مصطفی نصیرپور، مهدی خلیلی‌فر، فاطمه امینی، سید علیرضا گنجه و آزمان کادری به عنوان اعضای اصلی و اردشیر بهرامی، حجت الاسلام اکبر صفدری، محمود برزگر، حجت الاسلام مصطفی دین‌پرور و هادی محمدی نیز به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.
انتهای پیام/ح.ابویسانی



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعضای هیأت اجرایی انتخابات قرچک انتخاب شدند شهرستان قرچک انتخابات 1400 انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر