Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار مترو، طرح نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران و انعقاد قرارداد خرید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار مترو اظهار کرد: کمتر از یک هفته مانده به سال ۱۴۰۰ از برنامه‌های متعدد رونمایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام گفت: برای این دو ایستگاه جمعاً حدود ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در سخت‌ترین سال از لحاظ اقتصادی، بعد از انقلاب برای دولت و شهرداری‌ها به نظر کار بزرگی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: رونمایی از قطار ملی با دستور رئیس جمهوری در آینده انجام خواهد شد و امروز از این قطار بازدید می‌شود. همچنین دو ایستگاه شهید ستاری و یادگار امام هم امروز افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

پوشش هزینه ساخت مترو دیگر برای شهرداری امکان پذیر نیست/ تورم ۳۰۰ درصدی چهار سال گذشته هزینه ها را بالا برده است

هاشمی با اشاره به تفاهم نامه‌هایی که امروز منعقد می‌شود گفت: با ۹۰۰ میلیارد تومان شهرداری تهران، و  ۶۰۰ میلیارد تومان کمک دولت می توانیم ۱۰ هزار تاکسی را در شهر تهران نوسازی کنیم. همچنین نیمی از ۸۰ هزار تاکسی‌ شهر تهران کاملا فرسوده و نیازمند بازسازی هستند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: قرارداد ۱۰۵ واگن مترو میان واگن سازی تهران و مجموعه مترو امروز امضا می‌شود و این عدد حدود ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد و از منابع داخلی است.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که واگن ملی را به صورت انبوه در داخل کشور تولید کنیم. اوراق مشارکت سال ۹۹ دچار مشکل شده است و می‌خواهم تا به ما کمک کنند، زیرا تمام تلاش‌های مترو، اتوبوسرانی و واگن از طریق اوراق مشارکت رخ داده است.

هاشمی افزود: اگر بتوانیم اوراق مشارکت سال ۹۹ را که حدود هزار میلیارد آن متعلق به مترو و ۴۰۰ میلیارد آن متعلق به اتوبوس‌رانی است را دریافت کنیم می‌توانیم اقدامات متعددی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک مترو میلیارد تومان اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ياشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی اين ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع 1700 متر ديگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزيره اي بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط 7، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی