Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:57:17 GMT

مسدود‌شدن محور سوادکوه در گردنه گدوک

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۹۵۲

مسدود‌شدن محور سوادکوه در گردنه گدوک

عین‌الله طالبی که در گردنه گدوک‌سوادکوه حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از مسدود‌شدن گردنه گدوک سوادکوه خبر داد و گفت: گردنه گدوک به خاطر بوران و برف بی‌سابقه، مسدود است و نمک‌پاشی و فعالیت‌های مستمر ماشین‌های سنگین راهداری در حال انجام است.

فرماندار سوادکوه، افزود: چند تصادف و قیچی‌شدن خودرو‌ها داشتیم و در چندین مرحله اقدام به آزاد‌کردن ماشین‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در‌راه ماندگان از دیشب تاکنون در هلال احمر منطقه برف‌گیر اسکان داده‌شدند و فرمانده انتظامی، راهور و پلیس راه در ورسک، چپ‌دره و محمد‌آباد مستقر هستند و خودروها را برای برگشت، هدایت می‌کنند.

 

طالبی با بیان اینکه محور سوادکوه در گردنه گدوک از ساعت ۱۲ و نیم دیشب تاکنون مسدود است، اظهار کرد: مسیر دسترسی به اکثر روستاهای سوادکوه هم بسته است.

فرماندار سوادکوه، گفت: با وجود اعلام هواشناسی بیشتر خودرو‌های در‌راه‌مانده بدون زنجیر‌چرخ بودند و خانواده‌های آنان در خودرو‌ها وضعیت بدی داشتند که با حضور نیروهای امدادی در اقامت‌گاه‌های هلال‌احمر مستقر شدند و برخی از خودرو‌ها هم در کنار جاده اصلی منتظر بازگشایی مسیر هستند.

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار سوادکوه برف گردنه گدوک گردنه گدوک خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

او با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران