Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد اظهار داشت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است،  رعایت قانون از طرف مجریان، برگزارکنندگان و داوطلبان اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تأیید بر لزوم فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: اگر مردم بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دیده و رفتار و گفتار درست آنان را به وضوح نظاره‌گر باشند، با اعتماد پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.
وی تصریح کرد: هر چند که قانون برای هیأت‌های اجرایی و نظارت، وظایف جداگانه‌ای تعریف کرده ولی با ایجاد تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت، تمامی امور بر اساس برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی شده اجرا شده و در روز انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم و اجرای صحیح این رویداد مهم سیاسی خواهیم بود.
فرماندار ورامین اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، در تعیین شعب اخذ رأی نظر کارشناسان شبکه بهداشت نیز اخذ شده و تمامی برنامه‌ها بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.
در این جلسه، ناصر ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، محمد راشدی، مسلم حاجی مزدرانی، محمد رحیم‌پور، مرتضی علیان‌نژاد، محمد غیاثی و علی محیط به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، غلامرضا بختیاری، نیره بخشنده، علی فتحی و محمود بخشایش به اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 28 خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات سال ۱۴۰۰ کاغذلو فرماندار ورامین اعضای ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم