Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالجبار ذاکری اظهار کرد: با شناسایی یک مورد ابتلای به کرونای انگلیسی در بندرعباس، ضمن انجام مداخلات لازم توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، این آرایشگاه زنانه تعطیل شد.

 زارعی مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نوبت دهی به صورت تلفنی یا اینترنتی را توصیه کرد و افزود: استفاده از شیلد و عینک حفاظتی، ماسک و روپوش برای آرایشگر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اظهار کرد: هنگام صحبت کردن با مشتری یا همراهان او باید فاصله حداقل یک متر رعایت شود همچنین وسایل غیر ضروری در سالن انتظار مشتریان و سایر قسمت‌هایی که مشتریان در رفت و آمد هستند به حداقل برسد.

وی گفت: شستشوی سر و صورت مشتریان، با رعایت بهداشتی و داشتن دستکش مناسب برای هر مشتری و شیلد صورت برای آرایشگر قبل و پس از آرایش و یا رنگ کردن مو انجام شود.

مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس تاکید کرد: آرایشگرها از پذیرش مشتریان با علایم تب، سرفه، گلودرد و تنگی تنفسی خودداری کنند و توجه داشته باشند که مشتریان هنگام ورود به این محل دست کم از ماسک ساده پشت گوشی استفاده کرده باشند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت محیط کرونای انگلیسی مرکز بهداشت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت روز آزمایشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با حضور در آزمایشگاه مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

مختاری گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز