Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی والیبال امروز اعلام کرد که شهر ریمینی ایتالیا میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

فدراسیون جهانی والیبال امروز اعلام کرد که شهر ریمینی ایتالیا میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

به گزارش طرفداری، این فدراسیون جهانی تاکید کرد که لیگ ملت‌ها به شکل متمرکز برگزار می‌شود تا ورزشکاران با خیال آسوده در این رقابت‌ها شرکت کنند و از سوی دیگر، مسابقات والیبال با کیفیتی مناسب برای میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ۱۶ تیم شرکت کننده در هر گروه مردان و زنان، به شکل دوره‌ای با هم مسابقه خواهند داد که هر تیم ۱۵ دیدار در مرحله مقدماتی خواهد داشت.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه ادامه خواهد که به مدت ۲۷ روز است.

رقابت‌های زنان، سه روز زودتر (چهارم خرداد)‌ شروع خواهد شد و تا ۳۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و برای گروه زنان نیز سوم و چهارم تیرماه انجام می‌شود.

در طول ۳۲ روز (مجموع مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی) ۱۲۴ مسابقه والیبال در سطح بالا به شکل متمرکز برگزار خواهد شد؛ در حالی که اولویت فدراسیون جهانی، سلامتی همه اعضای تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقات است.

در ادامه گزارش فدراسیون جهانی درباره لیگ‌ ملت‌های سال ۲۰۲۱ آمده است: بیش از شش کشور برای میزبانی این رقابت‌ها درخواست دادند و در مزایده FIVB شرکت کردند. تمامی این درخواست‌ها با توجه به امکانات، تجربه میزبانی رویدادها و ظرفیت امنیتی برای برگزاری یک رویداد ایمن، به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت.

پس از این بررسی‌ها، تصمیم بر این شد که کشور ایتالیا با همراهی یک شرکت ورزشی و رسانه‌ای به نام RCS که بیش از ۳۰ سال تجربه مدیریت مسابقات ورزشی در کلاس جهانی مانند رقابت‌های دوچرخه‌سواری جیرودیتالیا، ماراتون میلان و ماراتون ابوظبی را دارد، سازماندهی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ زنان و مردان به شکل متمرکز را بر عهده گیرد.

همچنین فدراسیون جهانی والیبال آخرین اقدامات برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و همچنین کاهش انتقال ویروس کرونا، از جمله آزمایش‌های مکرر، اقدامات دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای برگزاری این رقابت‌ها مدنظر خواهد داشت.

اخبار داغ 

هروویه میلیچ به ایران برگشت عضو هیات رییسه با لباس ورزشی هر روز در فدراسیون فوتبال! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی لیگ ملت ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور