Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر در جاده چلوس دچار حادثه‌ای تلخ شد که منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۹ بازیکن شد. این حادثه به دنبال برخورد بهمن با اتوبوس و شرایط نامساعد جوی رخ داد. تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم‌های حاضر در مرحله دوم لیگ ۳ است که در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و همچنین انجام چند بازی دوستانه با تیم‌های سایپا و بادران به تهران سفر کرده بود که در بازگشت به نوشهر دچار چنین حادثه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 590291 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش سفر - جاده حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش سفر جاده حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس