Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@23:45:15 GMT

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۳ اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۴۴۳

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه، یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه همزمان با رشد دلار در آخرین روز معاملاتی ۱۰ میلیون و ۵۵۰ تومان فروخته شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟  

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۰ اسفند با ۷,۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت سکه همزمان با رشد دلار در آخرین روز معاملاتی ۱۰ میلیون و ۵۵۰ تومان فروخته شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در همین زمینه ، ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: با مدیریت بانک مرکزی بازار طلا و سکه هفته پایانی اسفند روند باثباتی دارد و قیمت‌ها هیجانی گران یا ارزان نمی‌شود.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: برخی کارشناسان باور دارند،‌ گرایش به خرید سهام و بیت‌کوین بیشتر شده است و در شرایط کنونی،‌ سرمایه‌گذاران تمایل زیادی برای ورود به بازار ارز و سکه ندارند. در هفته‌ای که گذشت، سکه امامی نیز بیش از یک درصد از ارزش خود را از دست داد.

فلز گرانبهای داخلی در آخرین روز هفته ۱۰۰ هزار تومان افزایش را به ثبت رساند و به محدوده۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومانی رسید. با وجود این افزایش، سکه در هفته گذشته یک و یک دهم درصد افت قیمت را به ثبت رساند. افت قیمتی فلز گرانبهای داخلی بیشتر تحت‌تاثیر کاهش قیمت دلار بود. طلای جهانی در اوایل هفته گذشته تا حدی افزایشی عمل کرد و از این طریق سکه را تا حدی مورد حمایت قرار داد.

با این حال،‌ اگر بهای طلای جهانی زیر هزار و ۷۰۰ دلار بسته شود، احتمال افت بیشتر قیمت در بازار سکه وجود خواهد داشت. به باور تحلیلگران فنی، در صورتی‌که سکه زیر ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تثبیت شود، قیمت این فلز گرانبها در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت. برای افزایش قیمت،‌ فلز گرانبهای داخلی نیاز دارد که بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی تثبیت شود.

 

تجارت نیوز/

برچسب ها: طلا ، قیمت طلا ، دلار ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NVF

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: طلا قیمت طلا دلار بازارنیوز ۱۰ میلیون هزار تومان قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه متاثر از کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت. در روز‌های اخیر کاهش قابل توجه اونس جهانی طلا با افت قیمت دلار تراز شد و قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را با خود همراه کرد.

تحلیلگران بازار‌های مالی کاهش قیمت سکه و طلای آب‌شده را بیشتر از دلار می‌دانند و معتقدند این دو بازار به مرز‌های حمایتی میان‌مدتی رسیده‌اند و در نقطه حساسی قرار دارند. در هفته‌ای که گذشت اخبار سیاسی حاکی از آرامش بود و توانست به روند کاهشی بازار‌های مالی به‌ویژه طلا و سکه منجر شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی طلا با رقم ۲۳۲۱ دلاری در حال معامله است.


سکه امامی نیم میلیون تومان ریخت
قیمت سکه امامی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با کاهش ۵۰۹ هزار تومانی با رقم ۴۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان معامله شد. سکه بهار افت ۲۲۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته قیمت نیم سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه افت ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد و روی رقم ۱۵ میلیون تومانی ایستاد. قیمت سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.


حباب سکه روند متوازن نداشت
قیمت طلا روز چهارشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۹‍‍‍۱ هزار تومان کاهش داشت و در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۶۹ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش پیدا کرد. حباب سکه بهار ۲۴۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۲ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ هزار تومان رشد کرد.

دیگر خبرها

  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳