Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:57:51 GMT

تردد در بیشتر جاده‌های اصلی خراسان شمالی برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۷۱۰

تردد در بیشتر جاده‌های اصلی خراسان شمالی برقرار شد

جعفر شهامت روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد در آن با زنجیر چرخ برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: محور بجنورد-آشخانه و محور سه راهی چمن بید- گرمه به علت بارش برف همچنان بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی جاده ها در محورهای اصلی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۸۰ نفر در راه مانده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی هم از امدادرسانی به بیش از ۸۰ نفر گرفتار در برف خبر داد و گفت: این افراد در شبانه روز گذشته در برف و کولاک جاده گرفتار شده بودند.

ابوالفضل محبان اظهار داشت: ۱۴ تیم عملیاتی برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان به‌کار گرفته شده اند و تاکنون ۲۴ دستگاه خودرو با تلاش امدادگران رهاسازی شده است و ۸۱ نفر نیز امدادرسانی شدند.

محبان افزود: با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری ( EOC ) هم ۲ نفر در راه مانده در محور روستاهای قولانلو به کیمرام شیروان و یک نفر در روستای گلی که دچار حمله قلبی شده بود، نجات داده شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر همچنین در محورهای استان حضور دارند تا در صورت نیاز، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: خوابگاه‌های دانش‌آموزی سطح استان با ظرفیت ۷۰۰ تخت برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در نظر گرفته شده است.

بارش برف از شب گذشته خراسان شمالی را در بر گرفته و پیش بینی شده است تا عصر امروز ادامه دارد. 

برچسب‌ها بجنورد بارش برف تردد جاده ای خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد بارش برف تردد جاده ای بجنورد بارش برف تردد جاده ای خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی: شب گذشته در محور سلماس - تسوج واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهرک صنعتی شهرستان سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه۴ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رها سازی و اقدامات اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است