Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز شنبه (۲۳ اسفند) گفت: «ایوب رضایی» گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه با هدف ایجاد موقعیت برای شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و تقویت فعالیت‌های علمی، مهارتی، پژوهش دانش آموزان و کیفیت بخشی به یادگیری آنها مبتنی بر برنامه درس ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری در چهار مرحله آموزشگاه، منطقه، استان و کشوری در محورهای پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی، دست سازه و محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که دانش آموزان ما با الگوگیری از محتوا و اهداف جشنواره خوارزمی روند پیشرفت خود را دنبال کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاحیه هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: این جشنواره که بر اساس ساحت های مندرج در سند تحول بنیادین در سطح آموزشگاه های دوره اول متوسطه برگزار می شود، تقویت مهارت آموزی و کارآفرینی، بروز خلاقیت، بسط یادگیری و در نهایت موجبات نشاط یادگیری در مدارس را فراهم می‌آورد.

 

«هادی زارع پور»، مهمترین هدف این جشنواره را شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه عنوان کرد و گفت: تشویق دانش آموزان به بحث گروهی، فعالیت‌های پژوهش، خلاقیت ها، روحیه تعاون و همدلی و شناسایی استعدادهای درخشان از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

 

وی با بیان اینکه ساحت اقتصادی و حرفه ای یکی از مهمترین ساحتهای سند تحول بنیادین است، اظهار کرد: اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس در راستای تحقق این ساحت است.

 

زارع پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد جشنواره خوارزمی کارآفرینی است، باید از حافظه محوری به سمت مهارت آموزی حرکت کنیم.

 

  پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد از تحویل سه شیء تاریخی باارزش توسط شهروند یاسوجی به موزه شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کاظم رحمانی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک شهروند یاسوجی سه ظرف تاریخی ارزشمند را به موزه شهر یاسوج تحویل داد.

وی افزود: این اشیای تاریخی شامل ظروف فلزی و یک خنجر مربوط به دوره‌های تاریخی هزاره نخست پیش از میلاد تا اسلامی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد این اشیا شامل یک خنجر مربوط به دوره «عیلامی» یا هزاره نخست پیش میلاد، آفتابه مسی متعلق به دوره «سلجوقی» و ظرف شیشه‌ای با کاربرد عطردان یادگار دوره اسلامی است.

وی تصریح کرد: اشیای تاریخی مذکور برای نگهداری بهتر به موزه اشیای تاریخی شهرستان بویراحمد منتقل می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون نگهداری اشیای تاریخی در خانه جرم است و در صورت شناسایی و کشف با خاطیان برخورد می‌شود.

وی گفت: شهروندانی که هنگام حفاری در خانه باغ خود اشیای تاریخی کشف کنند یا چنین اشیایی دارند، می‌توانند اقدام به ایجاد موزه خصوصی کنند یا اشیا را به میراث فرهنگی تحویل دهند.

کد خبر 745490

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد