Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از برپایی ایستگاه غربالگری تست رپید در ورودی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: با هدف پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع مسافرت‌ها ایستگاه غربالگری تست رپید در ورودی شهر یاسوج راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد یزدان پناه افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و با همکاری سپاه، نیروی انتظامی، پلیس راهور، فرمانداری و مرکز بهداشت بویراحمد اجرا می شود. وی گفت: همه تجهیزات حفاظتی نمونه گیران و تست‌های رپید به همت مرکز بهداشت بویراحمد تامین می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های درگیر در این طرح بیان کرد: نیرو‌های غربالگر سپاه (۶ نفر) در دو نوبت صبح و عصر و هر نوبت دو نفر نمونه گیر آموزش دیده توسط مرکز بهداشت بویراحمد و با نظارت دقیق از مسافران غیربومی دارای علایم کرونا تست می‌گیرند و در صورت مثبت بودن برای قرنطینه و ادامه روند درمان اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکز بهداشت مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد