Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن دارابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه اتخاذ شده، تغییراتی در نحوه توزیع مرغ گرم در سطح این استان صورت گرفته که در چند روز آینده سبب توزیع سریع‌تر و بهتر گوشت مرغ خواهد شد.

وی افزود: در اقدامی که برای تنظیم بازار مرغ صورت گرفته، برای جلوگیری از دلالی و گران فروشی توسط مرغداران و کشتارگاه‌ها، تعاونی روستایی به عنوان حلقه واسطه بین مرغداران، کشتارگاه و عرضه کنندگان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: قیمت عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است، اما در هفته گذشته مرغ زنده با قیمت ۱۵ هزار ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان به کشتارگاه‌ها تحویل داده شده که باعث افزایش قیمت در خرده فروشی‌ها شد.

دارابی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمام مراحل عرضه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی حضور فعال دارند، متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده و برای آن‌ها جریمه‌های سنگینی صادر می‌کنند.

وی یادآور شد: فروش هر کیلوگرم مرغ گرم در استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ممنوع بوده و با گرانفروشان بدون مماشات برخورد خواهد شد، از فردا مرغ منجمد تنظیم بازار در واحدهای فروش عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از اختلاف قیمت و کاهش عرضه، قطعه فروشی مرغ در واحدهای صنفی ممنوع خواهد بود.

کد خبر 5168016

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرغداری مرغ تنظیم بازار صنعت معدن تجارت ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شیراز انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج عکس استانها اردبیل شیوع کرونا گرگان بارش برف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو

سعیدی مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: در بازار طلا و شمش بر اساس هفدهمین حراج شمش طلا طی امروز از  ۲۹۰ کیلو گرم طلایی که عرضه شده  ۱۲۴ کیلوگرم معامله شده که میانگین قیمت آن ۴ میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد:  در مقایسه با هفته قبل  حراج تفاوتی نداشته  و حراج سکه  هم  حال انجام است و براساس برنامه از قبل از ساعت ۱۲ تا ۱۵ سفارش گیری انجام شد  و در پایان ساعت ۱۸ اسامی  افرادی که سکه به آنها تخصیص یافته اعلام می‌شود. هر سه نوع سکه از جمله نیم سکه، ربع سکه و تمام به متقاضیان اختصاص داده می‌شود و بعد از گذشت هفت روز کاری افراد می‌توانند از شعبی که انتخاب کرده اند سکه‌های خود را  تحویل بگیرند.

سعیدی در خصوص ارز‌های تعیین شده برای کالا‌های اساسی ودارو  با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان گفت: در بخش کالا‌های اساسی کشاورزی از جمله  گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی  ۳۶۷ میلیون دلار و برای دارو وت جهیزات پزشکی هم ۵۹ میلیون دلار اختصاص یافته که در مجموع ۴۲۶ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تامین ارز صنایع هم گفت: برای حوزه صنایع حمل ونقل و خودرو ارز نیمایی به میزان ۲۷۸ میلیون دلار تامین شده و در بخش ارز واردات در مقابل صادرات ۱۴۶ میلیون دلار و  در بخش صنایع تجهیزات برق و الکترونیک ۹۰ میلیون دلار ارز نیمایی و ۲۳ میلیون دلار اختصاص یافته شده است که در مجموع ۱۰۲۴ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۱۲ میلیون دلار هم ارز در مقابل واردات و صادرات اختصاص یافته شده است.

سعیدی گفت:  آخرین اعداد نرخ اسکناس  دلار ۴۳ هزار و  ۵۶۷ تومان و نرخ حواله هم ۴۰ هزار و ۴۶۷ تومان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • وضعیت آرام بازار کالاهای اساسی در کرج
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم
  • دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق/ ادامه جولان آیفون۱۵