Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:50:17 GMT

باند بزرگ مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۷۶۶

باند بزرگ مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

سردار ناصر فرشید روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر، ماموران انتظامی پاسگاه "بیهود" شهرستان قاینات هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به رانندگان خودروها دستور ایست دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو با بی‌توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این عملیات جان برکفان نیروی انتظامی ضمن دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر و انهدام این باند، در بازرسی از خودروها ۹۲۰ کیلوگرم حشیش و ۱۴۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر در شهرستان قاینات کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد در این شهرستان رشد داشته است.

سردار فرشید با بیان اینکه در این عملیات ضمن توقیف ۲ خودرو، چهار نفر از اعضای باند دستگیر شدند افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمامی نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

برچسب‌ها مواد مخدر خراسان جنوبی قاینات انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان جنوبی قاینات مواد مخدر خراسان جنوبی قاینات انتظامی اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا

سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان، شش معتاد متجاهر و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر طی دو روز جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر برای افزایش احساس امنیت به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد و در این راستا شش معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف یک کیلو و ۶۵۱ گرم انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح اشاره و از همکاری صمیمانه آن‌ها قدردانی کرد و افزود: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهند داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 747350

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد