Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌ مهاجرانی گفت: ما قوی‌ترین تیم آسیا را داریم. تمام شرایط برای صعود ما به جام جهانی آماده است. البته از نقطه نظر تماشاگر و بازی در زمین حریف اتفاقاتی رخ داده اما ما تیم‌های خیلی بزرگتر از بحرین را هم شکست داده‌ایم

حشمت‌ مهاجرانی از مسیر سخت پیش روی تیم  ملی ایران برای صعود به جام جهانی می گوید.

به گزارش طرفداری، حشمت‌ مهاجرانی درباره تصمیم AFC برای میزبانی بحرین از مسابقات گروه ایران در انتخابی جام جهانی و تبعات این موضوع برای تیم ملی فوتبال ایران به ایسنا گفت:

ما قوی‌ترین تیم آسیا را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام شرایط برای صعود ما به جام جهانی آماده است. البته از نقطه نظر تماشاگر و بازی در زمین حریف اتفاقاتی رخ داده اما ما تیم‌های خیلی بزرگتر از بحرین را هم شکست داده‌ایم.

مهاجرانی ادامه داد:

استرالیا را در ملبورن و کره جنوبی را در سئول با شکست روبه‌رو کرده‌ایم. هر کدام از مدعیان فوتبال آسیا که برای رفتن به جام جهانی حرف اول را می‌زنند، از ما شکست خورده‌اند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط متفاوتی بازی‌ها ایران در زمین بحرین گفت:

درست است که زمین بحرین حساسیت برانگیز است اما اعتقاد دارم بازیکنان تیم ملی ایران با نیروی بزرگی که داریم، در میدان قدم به عقب نمی‌گذارند. آن‌ها احساس مسئولیت لازم نسبت به کلمه ایران را روی سینه خود دارند.

مهاجرانی تاکید کرد:

وقتی کلمه ایران روی سینه بازیکن نوشته شود، یعنی جزوی از خاک وطن است و باید از وطن دفاع کرد. بازیکنان ما نه تنها در بحرین بلکه در هر نقطه آسیا این شایستگی و قدرت را دارند که به جام جهانی صعود کنند.

مهاجرانی با بیان اینکه حوادث در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اظهار کرد:

همیشه هم تیم قوی از زمین به عنوان تیم پیروز بیرون نیامده است اما چون من بازیکنان ایران را می‌شناسم، می‌دانم که وقتی وارد زمین شوند، قدم به عقب نمی‌گذارند و برای موفقیت و سربلندی ایران می‌جنگند. امیدوارم کادرفنی هماهنگی لازم را در این تیم ایجاد کند که در ادامه راه مقابل بحرین و عراق به مشکل نخوریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره تقدیر و تشکر از او در جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی به پاس خدماتش به جامعه فوتبال گفت:

به هر حال وظیفه دارم از تمام دوستان گرامی، داوران محترم جشنواره فیلم و هنر تشکر کنم. علاوه بر این باید اشاره داشته باشم که مربیان دیگری هم برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند و هیچ موقع از یاد نمی‌روند و نمی‌توانیم آن‌ها را فراموش کنیم.

مهاجرانی افزود:

اعتقاد دارم سینما و تلویزیون نقش بزرگی در سالم‌سازی جامعه دارد و علاوه بر این می‌تواند برای نسل‌های آینده الگوسازی کند. از راه دور به تمام عزیزانی که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

هروویه میلیچ به ایران برگشت عضو هیات رییسه با لباس ورزشی هر روز در فدراسیون فوتبال! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان از تقابل این تیم با ژاپن در جام ملت‌های آسیا استقبال کرد و از آشنایی کادر فنی ایران با سامورایی آبی سخن گفت. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و مانند گذشته نمی‌توان هر تیمی را با اختلاف شکست داد. نتیجه این پیشرفت نیز همین است که تیم‌هایی چون چین، استرالیا و بحرین با تمام قوا و برنامه‌ریزی وارد زمین می‌شوند و انگیزه فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه حضور مربیان بزرگ در جام ملت‌های آسیا به جذابیت رقابت‌ها افزوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی در هر مسابقه و قهرمانی برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. اگر نقطه تاریکی وجود دارد، تلاش می‌کنیم آن را برای بازی‌های بعدی برطرف کنیم. بحرین تیم بسیار بسیار خوب و فیزیکی بود و از یک مربی برزیلی (رافائل فاگاگیرو) بهره می‌برد.

شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد بی‌دقتی بازیکنان ایران در گلزنی تصریح کرد: نیاز بود تمرکزمان را بالا ببریم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. باور گل نخوردن از بحرین به لحاظ ذهنی در بازیکنان تأثیرگذار بود. با این حال در نهایت پیروز شدیم. این مسابقه را همانند دیدار با افغانستان به تاریخ سپردیم و خدا را شکر که با دو پیروزی از مرحله گروهی صعود کردیم.

سفال‌منش درباره تقابل فردا (دوشنبه) ایران با تیم ملی کویت به تسنیم گفت: با استراتژی ویژه‌ای به مصاف کویت می‌رویم. تاکنون مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی در دو بازی گذشته اخطار گرفته‌اند. با توجه به اینکه در مراحل حذفی به مهره‌های کلیدی‌مان نیاز داریم، با احتیاط بیشتری مقابل کویت بازی می‌کنیم تا همه بازیکنان را برای یک‌چهارم نهایی همراه داشته باشیم. ما برای یک برد دیگر و صعود مقتدرانه وارد زمین می‌شویم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

وی در مورد احتمال رویارویی با ژاپن در اولین بازی از دور حذفی عنوان کرد: در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هر حریفی با بهترین روش بازی می‌کنیم. اگر ژاپن رقیب ما در این مرحله باشد، انگیزه چندبرابری خواهیم داشت. ما تشنه بازی با ژاپن هستیم و شناخت بسیار خوبی از این تیم داریم. اگر ژاپن به‌عنوان تیم دوم صعود کند، بازی جذابی مقابل این تیم خواهیم داشت که فینال زودرس مسابقات خواهد بود. می‌خواهیم اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند