Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی در صورت حضور در دیدار مقابل هوئسکا با رکورد ژاوی برابری خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، لیونل مسی در آستانه اضافه کردن یک رکورد تاریخی دیگر به مجموعه بی انتهای افتخاراتش است. ستاره آرژانتینی تنها یک بازی دیگر تا برابری کردن با رکورد بیشترین بازی در پیراهن بارسا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رکورد در حال حاضر در اختیار ژاوی هرناندز با 767 بازی است که سابقه بازی در کنار لیونل مسی را نیز دارد و این روزها به عنوان سرمربی در باشگاه السد قطر فعالیت می کند. لیونل مسی تا به امروز 766 بازی با پیراهن آبی و اناری ها انجام داده و اگر در بازی روز دوشنبه تیمش مقابل مقابل هوئسکا که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود، به میدان برود، با رکورد ژاوی برابری خواهد کرد. ضمن این که مسی در صورت حضور در دیدار بعد از مسابقه مقابل هوئسکا یعنی دیدار مقابل رئال سوسیداد، از رکورد ژاوی نیز عبور خواهد کرد و به تنهایی رکورددار بیشترین بازی در پیراهن بارسلونا خواهد شد.

نکته جالب دیگر در مورد رسیدن مسی به رکورد ژاوی این است که مربی فعلی السد برای رسیدن به این تعداد بازی به 17 فصل بازی در پیراهن بارسا نیاز داشت ولی مسی در 16 فصل به این رکورد رسیده است. در حال حاضر مسی سال هاست که رکورد بیشترین قهرمانی (با 34 قهرمانی) و بیشترین تعداد گل(با 659 گل) را در اختیار دارد. ضمن این که پیش از این از رکورد بیشترین بازی اسطوره هایی نظیر اینیستا، پویول، میگولی و... نیز عبور کرده بود.

از مجموع 766 بازی ستاره آرژانتینی در پیراهن بارسلونا، 375 بازی آن در نیوکمپ انجام شده، 372 بازی نیز در سایر ورزشگاه انجام شده و 19 بازی نیز مسی در زمین بی طرف به میدان رفته است.

لیونل مسی این تعداد بازی را در 6 تورنمنت مختلف انجام داده است: 509 بازی در لیگ، 149 بازی در لیگ قهرمانان، 79 بازی در جام حذفی، 20 بازی در سوپر کاپ اسپانیا، 5 بازی در جام جهانی باشگاه ها و 4 بازی در سوپر کاپ اروپا.

مسی در این تعداد بازی در 535 دیدار به پیروزی رسیده است، 140 دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده و 91 مسابقه نیز با شکست مسی و آبی و اناری پوشان همراه بوده است.

اخبار داغ 

هروویه میلیچ به ایران برگشت عضو هیات رییسه با لباس ورزشی هر روز در فدراسیون فوتبال! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل هوئسکا رکورد ژاوی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است.

البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند.

با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌ماه، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان