Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:15:10 GMT

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۲۲۴

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

ایسنا/تهران اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۲ اسفندماه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

حسین کاغذلو در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است،  رعایت قانون از طرف مجریان، برگزار کنندگان و داوطلبان اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: اگر مردم بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دیده و رفتار و گفتار درست آنان را به وضوح نظاره‌گر باشند، با اعتماد پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: هر چند که قانون برای هیأت‌های اجرایی و نظارت، وظایف جداگانه‌ای تعریف کرده، ولی با ایجاد تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت، تمامی امور بر اساس برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی شده اجرا شده و در روز انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم و اجرای صحیح این رویداد مهم سیاسی خواهیم بود.

فرماندار ورامین اظهار کرد: با توجهح به شرایط شیوع ویروس کرونا، در تعیین شعب اخذ رأی نظر کارشناسان شبکه بهداشت نیز اخذ شده و تمامی برنامه‌ها بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

در این جلسه ناصر ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، محمد راشدی، مسلم حاجی مزدرانی، محمد رحیم‌پور، مرتضی علیان‌نژاد، محمد غیاثی و علی محیط به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، غلامرضا بختیاری، نیره بخشنده، علی فتحی و محمود بخشایش به اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد