Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:10:24 GMT

بهمن اتوبوس تیم دسته سومی فوتبال ایران را به دره برد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۴۰۴

بهمن اتوبوس تیم دسته سومی فوتبال ایران را به دره برد

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر در حال بازگشت از اردوی آماده سازی‌شان در تهران بودند که هوای برفی شب گذشته کشور حادثه تلخ و غمباری را برای آنها و جامعه ورزش رقم زد.

به گزارش ورزش سه، هفته گذشته تیم فوتبال شهرداری نوشهر که هدایت آن را محسن بنگر برعهده دارد جهت برپایی اردو به منظور آمادگی و شرکت در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سه راهی تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشهری ها در تهران با تیم های سایپا، بادران، پیکان و عقاب دیدار کردند و در ساعات پایانی روز گذشته بود که اعضای این تیم پس از انجام آخرین بازی برابر پیکان و اتمام اردو با یک دستگاه اتوبوس و از جاده چالوس عازم نوشهر شدند.


شب گذشته اما شاهد بارش باران و برف در قسمت های مختلف کشور بودیم و اتوبوسی که حامل اعضای تیم فوتبال شهرداری نوشهر بود، در پیج سرهنگ جاده چالوس، دچار سانحه می شود و سقوط می کند. در این حادثه بهمن به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد می کند و آن را از ارتفاع حاشیه جاده به پایین پرت می کند و سبب واژگونی اتوبوس می شود. 

 

پیچ سرهنگ جاده چالوس که یکی از پیچ های خطرناک این جاده به شمار می رود، محل وقوع این حادثه بوده است.


بنابر گزارش افراد حاضر در صحنه، پس از واژگونی اتوبوس، دو نفر از اعضای تیم فوتبال نوشهر زیر آن می‌مانند و اگرچه تلاش های نیروهای امداد برای نجات یکی از آنها ثمر می دهد ولی علی ناصریان که یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال شهرداری نوشهر بود، در این حادثه جان خود را از دست می دهد.


19 عضو تیم نیز در این حادثه دچار جراحت شد‌ه‌اند، که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، ۵ نفر از مصدومین به بیمارستان امام علی (ع) و مابقی به بیمارستان شهید مدنی کرج جهت ادامه روند درمان انتقال داده شدند. 

 

 


میثم حسینی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس استقلال که این روزها بی سر و صدا فوتبالش را در تیم شهر خودش نوشهر ادامه می دهد نیز در این حادثه دچار جراحت شده است. طبق آخرین اخبار تمام اعضای تیم فوتبال شهرداری نوشهر از بیمارستان مرخص شده‌اند و فقط نفر تن از آن‌ها بستری هستند که میثم حسینی نیز یکی از آنها به شمار می رود؛ با اعلام پزشکان وضعیت مصدومین حادثه پایدار و رو به بهبودی است.

 

در این حادثه 19 نفر آسیب دیدند که متاسفانه علی ناصریان یکی از بازیکنان جوان تیم جان باخت. پس از انتقال اعضای مصدوم به بیمارستان و انجام مراحل درمانی، تنها سه عضو در بیمارستان باقی مانده اند که البته میثم حسینی نیز یکی از آنها به شمار می رود. پزشکان حال عمومی مصدومان را پایدار و رو به بهبودی اعلام کرده اند.

محسن بنگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن بنگر تیم فوتبال شهرداری نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • واکنش ایران به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر