Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات باشگاه‌های کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ذر این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک عید سعید مبعث،
کسب مقام قهرمانی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که با حضور ۱۸ تیم قدرتمند و صاحب نام برگزار شد، و با هفت پیروزی پیاپی و بدون شکست قهرمان این دوره شد،باعث شادمانی مردم شریف استان و همه جوانان و ورزش دوستان، بویژه مردم شریف شهرستان کهگیلویه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پیروزی غرور آفرین، عیدی ارزشمندی بود که در ایام عید سعید مبعث به مردم عزیز استان تقدیم شد و یقینا حاصل خودباوری، تکیه بر ظرفیت های بومی و تلاش امیدوارنه میباشد.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات  بازیکنان بلند همت ،خانواده های عزیز، کادر فنی پرتلاش و مربیان شایسته و مسئولان فداکار تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت، این قهرمانی غرورآفرین را به جوانان  پرشور و غیرتمند استان خصوصا اهالی کهگیلویه بزرگ تبریک و تهنیت عرض مینمایم. امید آن دارم با لطف الهی و همت والا و تلاش همگانی این آفتخارآفرینی ها در همه رشته های ورزشی و در همه رده های سنی و در تمامی زمینه ها تداوم یابد.

سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت در رقابتهای قهرمانی کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی غرور آفرین تیم هندبال نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت در رقابت های قهرمانی کشور که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم ورزش دوست استان و شهرستان کهگیلویه و هوادران این تیم تبریک میگویم.

امروز نوجوانان عزیز شهرستان کهگیلویه و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام گرایشات، هدف سربلندی ورزش استان است .

سلام و درود بر نوجوانان غیور استان که نشان داده اند توانمندی بسیار بالای دارند و نوجوانان ما به لطف پروردگار متعال و دعای خیر پدران و مادران سربلند خواهند بود .

قهرمانی افتخار آفرین تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت در رقابتهای قهرمانی کشور موجب شادی و غرور اینجانب ،کارکنان ،معاونین و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شد.

این پیروزی بزرگ و میمون را به دکتر کلانتری استاندار محترم استان ،نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان،خانواده محترم تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت خصوصا مجید پارسایی مدیر محترم باشگاه فراز بام خائیز دهدشت ،مربیان زحمتکش و پرتلاش این تیم ،رئیس و اعضای هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد و کادر فنی تیم نوجوانان هندبال خائیز دهدشت و کلیه عزیزان و مسئولین استانی و شهرستانی که ازاین قهرمانان ارزنده را حمایت کردند، تبریک و تهنیت عرض نموده، به امید موفقیت برای این عزیزان در تمام مراحل زندگی و کسب سکوهای قهرمانی آسیایی وجهانی ،سربلندی روز افزون جوانان باغیرت استان کهگیلویه وبویراحمد را در همه عرصه‌ها از خداوند منان خواهان و خواستارم.

همچنین حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات باشگاه‌های کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس مجید پارسایی
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت،
قهرمانی مقتدرانه و غرورانگیز تیم هندبال نوجوانان فرازبام در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور، بعد از قهرمانی تیم هندبال جوانان این باشگاه در مسابقات جوانان باشگاه های کشور، نویدبخش رویش جوانه های امید و خودباوری و فتح قله های رفیع در رده بزرگسالان در رقابت های بین المللی است.


یقینا این قهرمانی ها و موفقیت ها یک شبه به دست نمی آید و حاصل سال ها تلاش و زحمات مستمر و طاقت فرسا و استفاده از مربیان توانمند و بادانش و همدلی و صمیمیت در مجموعه باشگاه می باشد.


اینجانب با تبریک این قهرمانی ارزشمند به جامعه ورزش استان و شهرستان کهگیلویه بالاخص کادر فنی بادانش، بازیکنان پرتلاش و مدیریت توانمند باشگاه، توفیق روزافزون همه ورزشکاران استان مخصوصا تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت و تداوم این قهرمانی ها را از خداوند سبحان مسئلت دارم و از این که بعد از عید سعید مبعث و در آستانه اعیاد شعبانیه و نوروز دل مردم شریف استان را شاد کردید و برگ زرین دیگری به تالار افتخارات ورزش استان و شهرستان کهگیلویه افزودید، صمیمانه از شما تقدیر و تشکر می کنم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه تیم فرازبام خائیز دهدشت استانی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت تیم هندبال نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد قهرمانی تیم هندبال شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه باشگاه های کشور بام خائیز دهدشت خائیز دهدشت ورزش و جوانان فراز بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد