Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، خوان لاپورتا از اولین لحظه‌ای که برای انتخابات بارسلونا کاندید شد از خرید یک بازیکن مصرانه صحبت کرد که آن هم «ارلینگ برات هالند» بود. هالند که با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا توانست دوباره به تیتر مطبوعات جهان بدل شود، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید بارسلونا در تابستان لقب گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نزدیک به 100 میلیون یورو قیمت دارد و بارسلونا نیز با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه است. به همین دلیل لاپورتا می‌خواهد با برنامه ریزی خود به بدهی‌های بارسلونا سر و سامان داده و با انتخاب ژوردی کرویف و ماتئو آلِمانی به عنوان مدیران ورزشی شرایط خرید بهترین‌های دنیا را فراهم سازد.

از تیم کنونی برخی در پروژه آینده بارسلونا حضور خواهند داشت و بارسلونا به هیچ وجه نمی‌خواهد آنها را از دست بدهد؛ بازیکنانی مثل پدری، آنسو فاتی، ایلیاکس موریبا، سرجینیو دست، عثمان دمبله و  فرنکی دی‌یونگ در این لیست قرار دارند و لاپورتا می‌خواهد این تیم را با هسته مرکزی لئو مسی (پیشنهاد بارسا به مسی را در اینجا بخوانید)، جوانان و خریدهای مدنظر برای فصل آینده بسازد.

مشخصا آینده بسیاری از بازیکنان در هاله‌ای از ابهام است و به نظر می‌رسد جونیور فیرپو، فیلیپه کوتینیو، آنتوان گریژمان، مارتین بریت‌ویت، نتو، ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ قرار است در تابستان از سوی باشگاه بارسلونا به فروش برسند. البته فروش برخی از این بازیکنان در گرو پیشنهاد خوب تیم‌های دیگر است و بارسلونا بازیکنی مثل گریژمان را که در ترکیب کنونی عملکرد مثبتی داشته، به راحتی و با مبلغ اندک به تیمی دیگر واگذار نخواهد کرد. 

*هالند- آگوئرو - آلابا - دپای - واینالدوم؛ گزینه‌های خرید بارسلونا در تابستان 2021

در شرایط فوق اگر بارسلونا بتواند بازیکنان خود را با مبلغی مناسب به تیم‌های دیگر بفروشد، برای خرید «هالند» اقدام خواهد کرد. لاپورتا با مدیرنامه این ستاره نروژی بسیار صمیمی است و می‌خواهد با نفوذ خود انتقال او را به بارسلونا تسهیل کند. بارسلونا در ادامه برنامه خود می‌خواهد بودجه باشگاه را صرف بازیکنانی کند که قراردادشان به پایان رسیده و می‌تواند آنها را رایگان به خدمت گیرد. از جمع این بازیکنان دیوید آلابا (بایرن مونیخ) ، ممفیس دپای (لیون)، جینی واینالدوم (لیورپول) و سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) در صدر قرار دارند. 

آلابا دستمزد بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر در لیست اصلی خرید رئال مادرید قرار گرفته است؛ به همین دلیل جنگی بین رئال و بارسلونا در تابستان شکل خواهد گرفت که چه تیمی می‌تواند مدافع چپ پای اتریشی را به خدمت گیرد. ممفیس دپای و جینی واینالدوم البته انتقال معقولی به نظر می‌رسند و از سوی دیگر جزو خواسته‌های رونالد کومان محسوب می‌شوند. اگر این سرمربی در تابستان آینده همچنان بر مسند مربیگری بارسلونا تکیه زده باشد، خرید این 2 بازیکن محتمل به نظر خواهد رسید. از طرف دیگر خرید آگوئرو چندان معقول نیست و با توجه به مصدومیت‌های پرشمار این ستاره آرژانتینی معلوم نیست چرا باید بارسلونا برای انتقال او اقدام کند. البته آمدن آگوئرو به خاطر ماندن لئو مسی است ولی باید دید با چه حقوق و دستمزدی، ستاره منچسترسیتی خواهان انتقال به نیوکمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا ارلینگ هالند لیونل مسی آنتوان گریژمان خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم

سرمربی بارسلونا دلایل تغییر نظرش و تصمیم برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که سرانجام تصمیم گرفت از تصمیم اولیه خود مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل جاری صرف نظر کند و به قراردادی که با این باشگاه دارد متعهد بماند و فصل بعد هم روی نیمکنت آبی‌واناری‌ها خواهد بود، در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با خوان لاپورتا رئیس باشگاه داشت، گفت: من بارسلونایی هستم و همیشه بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم. حمایت بازیکنان از من دلیل اصلی برای تغییر نظر و ماندن در بارسلونا بود.

وی افزود: پروژه ما هنوز تمام نشده است. من خودم را قدرتمند می‌بینم و قادر به ادامه کار هستم. همه هواداران به اندازه دکو (مدیر ورزشی تیم) و لاپورتا در تصمیم‌گیری و تغییر نظرم مهم بودند. اگر در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کردم، بدون دریافت پولی حتی با وجود ماندن یکسال از قراردادم، از این تیم جدا می‌شدم.

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

سرمربی بارسلونا همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا تصمیم اولیه‌تان مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اشتباه بود؟»، اظهار داشت: این تصمیمی نبود که به خاطر خودم گرفته باشم، بلکه تصمیمی به خاطر باشگاه بود. حالا احساسات من تغییر کرده است و به همین دلیل است که تصمیم گرفتم بمانم.

ژاوی درباره جلسه شب گذشته‌ که با حضور او در خانه خوان لاپورتا برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پس از گذشته چند دقیقه از شروع جلسه شب گذشته‌مان به توافق رسیدیم که من بمانم. من هماهنگی فوق‌العاده‌ای با همع در باشگاه دارم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود او در جلسه شب گذشته توافق کرده تغییراتی در کادرفنی‌اش به وجود بیاید که یکی از آنها کنار گذاشتن برادرش است، گفت: تغییری در کادرفنی من به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید