Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «footyrankings» به ارائه رده بندی باشگاهی در آسیا پرداخت و طبق گزارش این رسانه بعد از جمع بندی نتایج کسب شده از سوی تیم ها در 4 سال گذشته با اتمام سال 2020 بهترین بازیکن این سال را معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین باشگاه فوتبال آسیا در سال 2020 در این رده بندی در جایگاه اول ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این رسانه درباره دلیل انتخاب شدن پرسپولیس به عنوان بهترین باشگاه سال آسیا نوشت: پرسپولیس در 4 سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آنها در سال 2017 بعد از باخت مقابل الهلال سفر خود را در نیمه نهایی به پایان بردند. در سال 2018 باشگاه تهرانی یک قدم جلوتر رفت و به فینال رسید. با این وجود در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کاشیما آنتلرز شدند.

یک سال بعد آنها در مرحله گروهی حذف شدند. در سال 2020 پرسپولیس دوباره به فینال رسید. با بدشانسی این تیم برای بار دوم در سال گذشته شکست خوردند.

در این رده بندی باشگاه های الهلال عربستان، اولسان هیوندای کره جنوبی، اوراوارد ز کره جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار دارند.

همچنین باشگاه استقلال در این رده بندی در رده 13 آسیا قرار گرفت. رده بندی بهترین های آسیا را می توانید در تصویر زیر ببنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بهترین باشگاه آسیا رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری پرگل مقابل لبنان به عنوان اولین تیم آسیایی خودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی رساند.

طرفداری | در اولین دیدار دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۲:۱۵ امروز تیم‌ ملی لبنان در ورزشگاه کانبرا میزبان استرالیا بود.

تیم لبنان که به دلیل شرایط خاص کشور خود تصمیم گرفت بازی برگشت خود را هم مقابل این تیم در خانه حریف برگزار کند، با نتیجه‌ای سنگین‌تر از شکست ۲ بر صفر بازی رفت مغلوب شد و این بار با باخت ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

کاسینی ینگی، باسل رادی(گل به خودی) کرگ گودوین(۲ گل) و جان ایردال برای شاگردان گراهام آرنولد گلزنی کردند تا استرالیا در گروه I صدرنشینی‌اش را با ۱۲ امتیاز حفظ کرده به عنوان اولین تیم قاره آسیا خودش را به دور سوم انتخابی جام جهانی برساند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان بازی را قضاوت کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان