Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ بسته شامل مواد غذایی، پوشاک و کفش به ارزش ریالی ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در حاشیه مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این مرحله به لطف و کمک خیرین استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش سازمان بهزیستی 2 هزار و 900 بسته برای اهدا به نیازمندان تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، پوشاک و کفش هستند که ارزش ریالی آن‌ها 8 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر آن یک میلیارد ریال کمک نقدی به‌حساب مددجویان بهزیستی این استان واریز شد.

عسگری عنوان کرد: 53 کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ارزش ریالی 5 میلیارد و 800 میلیون ریال تهیه و امروز در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مؤمنانه در شهرستان‌های با فاصله زیاد از مرکز استان، هم‌زمان با شهرکرد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمک های مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس