Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتی رنکینگز بهترین باشگاه های آسیا در سال 2020 را معرفی کرده که پرسپولیس در صدر این لیست حضور دارد

طبق رده بندی سایت فوتی رنکیگز، تیم پرسپولیس بهترین تیم آسیا در سال 2020 است.

به گزارش طرفداری، سایت footyrankings به ارائه رده بندی باشگاهی در آسیا پرداخت و طبق گزارش این رسانه بعد از جمع بندی نتایج کسب شده از سوی تیم ها در 4 سال گذشته با اتمام سال 2020 بهترین باشگاه این سال را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین باشگاه فوتبال آسیا در سال 2020 در این رده بندی در جایگاه اول ایستاد.

این رسانه درباره دلیل انتخاب شدن پرسپولیس به عنوان بهترین باشگاه سال آسیا نوشت:

پرسپولیس در 4 سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آنها در سال 2017 بعد از باخت مقابل الهلال سفر خود را در نیمه نهایی به پایان بردند. در سال 2018 باشگاه تهرانی یک قدم جلوتر رفت و به فینال رسید. با این وجود در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کاشیما آنتلرز شدند.

یک سال بعد آنها در مرحله گروهی حذف شدند. در سال 2020 پرسپولیس دوباره به فینال رسید. با بدشانسی این تیم برای بار دوم در سال گذشته شکست خوردند.

در این رده بندی باشگاه های الهلال عربستان، اولسان هیوندای کره جنوبی، اوراوارد ز کره جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار دارند.

همچنین باشگاه استقلال در این رده بندی در رده 13 آسیا قرار گرفت. رده بندی بهترین های آسیا را می توانید در تصویر زیر ببنید.

اخبار داغ 

هروویه میلیچ به ایران برگشت عضو هیات رییسه با لباس ورزشی هر روز در فدراسیون فوتبال! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آسیا در سال 2020 بهترین باشگاه رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید

امیررضا ده بزرگی ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود پیروز و به مدال برنز رسید.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در پنج وزن دوم تیم اعزامی به این مسابقات، چهار کشتی‌گیر به فینال راه پیدا کردند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

او در مرحله رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لالوویچ: نسل جدید کشتی فرنگی ایران موفق می‌شود ایران سوم شد ، آذربایجان قهرمان!

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی