Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@04:58:26 GMT

انتقادات به سفر های استانی قالیباف وارد نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۴۷۰

انتقادات به سفر های استانی قالیباف وارد نیست

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس مجلس آثار مثبتی را به جای خواهد گذاشت، گفت که انتقادات به این موضوع را وارد نمی داند.

به گزارش برنا، «محمدحسین فرهنگی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس یازدهم در نشست خبری ظهر امروز شنبه خود درباره  لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: ایراداتی از شورای نگهبان به مجلس رسیده که کمیسیون تلفیق امروز آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد و به محض اینکه گزارش نهایی ارائه شود مجلس آن را در صحن مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اینکه طبق آئین نامه داخلی مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق به رای گذاشته می شود سرعت ما متفاوت از زمان بررسی بودجه در صحن است، لذا امیدواریم بودجه را پیش از پایان سال ابلاغ کنیم تا دولت از ابتدای سال جدید مشکلی در زمینه بودجه نداشته باشد.

او ادامه داد: در اظهارات یکی از مسئولین دولتی گفته شده بود که تصمیمات مجلس بر قیمت ها اثر گذاشته است که این درست نیست. اولا این بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ است و ما هنوز در سال ۹۹ هستیم. ثانیا تصمیماتی گرفته نشده که اثر منفی داشته باشد. از جمله اینکه ارز دولتی برای کالاهای اساسی به همان ترتیبی که دولت مد نظر داشت پیش بینی شده و در برخی موارد هم تاکید شده که افزایش قیمتی اعمال نشود مثل آنچه در مورد اینترنت وجود داشت. لذا ایرادی از این جهت به مصوبات مجلس وارد نیست.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: مباحثی هم در مورد تاثیر عدم تشکیل وزارت بازرگانی بر قیمت ها مطرح شده که دقیق نیست. ما وزارتخانه کار یا مسکن را داریم اما شاهد مشکلات عدیده در این دو حوزه هستیم. بود و نبود نام بازرگانی بر یک وزارتخانه هم نمی تواند اثری داشته باشد. ضمن اینکه قبل از ادغام هم همین مشکلات وجود داشت و حتی باعث می شد نوعی دوگانگی و تضاد در مدیریت بازار به وجود بیاید.

او با اشاره به انتقادات به سفرهای روسای قوا خصوصا رئیس مجلس نیز گفت: این سفرها با اصرار نمایندگان و مسئولین استانی انجام می شود و اثرات بسزایی خصوصا در زمینه آشنایی نزدیک با مسائلی که در کشور در جریان است دارد. لذا آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت و ما این انتقادات را وارد نمی دانیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد حسین فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

کد خبر 6083997 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت