Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، کیوان مرادیان کوچکسرایی نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ و نائب رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی با بیان اینکه همه مقدمات برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی به نحو خوبی فراهم شده است، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات شفاف و قانون‌مند برنامه‌ها طبق روال در حال اجرا است و هیأت‌های نظارت و اجرایی در استان شکل گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور داوطلبان با سلایق مختلف را زمینه‌ساز برگزاری انتخابات باشکوه اعلام کرد و گفت: همه کسانی که شرایط مندرج در قانون را منطبق با خود می‌بینند و آمادگی حضور در صحن شورا را دارند در فرصت باقیمانده برای ثبت‌نام اقدام کنند تا مردم قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

مرادیان افزود: مردم می‌خواهند نظارت‌ها دقیق و تصمیم‌گیری‌های شهری به دست افراد شایسته‌تری باشد به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت با نگاه به حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسان‌ها و بسترسازی برای مشارکت حداکثری موظف به رعایت قانون هستند.

نائب رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران اضافه کرد: افرادی که گمان می‌کنند شرایط مندرج در قانون در آنها نیست خود را درگیر داوطلبی در این عرصه نکنند، چرا که هیأت نظارت در این دوره اصرار بر اجرای دقیق قانون دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم قائمشهر جویبار سوادکوه سوادکوه شمالی و سیمرغ تایید یا رد صلاحیت نماینده مردم قائمشهر جویبار سوادکوه سوادکوه شمالی و سیمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی