Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد، گفت: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل نا امید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، به مناسبت فرارسیدن روز شهید؛ مهدی اردستانی، علی کشوری، امیر قلیچ خانی، شهره شمشادیان و ریحانه اخلاقی از فرزندان شهدای ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مهدی اردستانی گفت: فرزندان شهدا می‌توانند اتفاقات خوبی در جامعه رقم بزنند، به ویژه در زمینه ارتقاء روحیه ایثار و شهادت در جامعه بسیار مثمرثمر خواهند بود.
 قلیچ‌خانی در خصوص تشکیل مجمع فرزندان شهدای ارتش به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه مطلوب و شایسته رسانه‌های جمعی به اقدامات و فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه مردم یاری و کمک‌های مومنانه به ملت شریف ایران خاطرنشان کرد: با تشکیل این مجمع بخشی از این خدمات و اقدامات توسط فرزندان شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برجسته خواهد شد.
همچنین کشوری با ابراز تشکر و خرسندی از دومین دیدار با فرمانده کل ارتش در مدت چند ماه، این اتفاق خوشایند را ناشی از توجه ویژه امیر سرلشکر موسوی به دغدغه‌های فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.   در ادامه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی نیز ضمن تشکر از دلسوزی فرزندان شهدای ارتش در راستای توجه به انعکاس و دیده شدن اقدامات و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ملت شریف ایران، تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش را امری ضروری برشمرد و گفت: این مجمع می‌تواند بستر اقدامات موثر و مثبت بسیاری باشد.
وی تأکید کرد: فضای مجازی و فضای رسانه یک قدرت و ظرفیت بزرگ است. وقتی باطل با حداکثر توان روی آن متمرکز می‌شود و از آن استفاده می‌کند، لازم و ضروری است که حق هم با بیشینه ظرفیت و توان این قدرت را در اختیار بگیرد و هیچ محدودیتی هم برای جولان دادن در این فضا وجود ندارد.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: صدای حقی که برگرفته و ناشی از خلوص نیت و منسوب به شهید است؛ شهیدی که تمام سرمایه اش را در راه حق و در طبق اخلاص گذاشته، باید تقویت شود و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر اعتلای این حرف حق تا حد امکان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.
امیر سرلشکر موسوی خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد تصریح کرد: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل نا امید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.
وی در پایان با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا انسان و به ویژه مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند؛ جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، آن‌ها هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.
در این دیدار امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند. بیشتر بخوانید:  امیرموسوی: قدرت پهپادی ارتش در فشار حداکثری تحریم‌ها ظهور کرد   انتهای پیام/  برچسب ها: فرمانده کل ارتش عبدالرحیم موسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرزندان شهدای ارتش فرمانده کل ارتش فرزندان شهدا امیر سرلشکر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 6082320 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش