Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید قرارداد هرویه میلیچ فسخ نشده و قرار است مطالبات او پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، پس از بازگشت هرویه میلیچ به جمع آبی‌پوشان پایتخت، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص قرارداد این بازیکن مطرح شده است. چندی پیش محمود فکری سرمربی وقت استقلال در خصوص شرایط میلیچ خاطرنشان کرد که این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالباتش "با استقلال فسخ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

با این وجود علی نامداری، مشاور هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرارداد میلیچ گفت: قرارداد این بازیکن فسخ نشده است. این بازیکن تا پایان فصل قرارداد داشت و نظر خودش این بود که یک فصل دیگر با او تمدید شود. چون بعد از پایان فصل لیگ، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است، نظر بر این بود که قرارداد میلیچ یک فصل دیگر تمدید شود اما اینطور نشد و او از ایران رفت. قرار است مطالبات او در ایران پرداخت و مذاکرات لازم با این بازیکن انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هروویه میلیچ تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس