Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:30:30 GMT

گردش در ماداگاسکار برای کشف گنج دزدان دریایی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۰۲۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی «جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم و سوم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل چهارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین قسمت از فصل چهارم تور بزرگ، آنها با یک «بنتلی کنتیننتال جی تی /Bentley Continental GT»، فورد فوکوس آر اس / Ford Focus RS»، «کاترهام 310 آر / Caterham Seven 310R» برای کشف یک گنج 100 میلیون دلاری دزدان دریایی ابتدا به جزیره رئونیون در جنوب غربی اقیانوس هند می‌روند و سپس به ماداگاسکار در کنار شرق سواحل جنوب آفریقا سفر می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا تور بزرگ گرند تور مادگاسکار رئونیون گنج دزدان دریایی جرمی کلارکسون جیمز می ریچارد هموند ویدیو بنتلی فورد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، واحد صنعتی بزرگ فروسلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

روند احداث کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان با همت مسئولان پر تلاش شهرستان و مدیران این مجموعه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون تا اینجا در ۲ فاز این مجموعه صنعتی ۴۳۰ نیرو مشغول به کار هستند.

وجود پست ۶۳ به ۲۰ برق با ۵۸ درصد مگاوات مصرف برق از امتیازات این کارخانه محسوب می‌شود.

کد خبر 745829

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ارتباط عجیب آسپیرین و دیابت نوع دو
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • (ویدئو) تصاویر ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگ در جنوب ایران
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد