Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@09:28:18 GMT

ظرفیت مثبت فرهنگ وهنر در اصلاح رفتار زندانیان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۰۵۷

ظرفیت مثبت فرهنگ وهنر در اصلاح رفتار زندانیان

کماسی ، با اشاره به ظرفیت مثبت فرهنگ وهنر در اصلاح رفتار زندانیان، گفت: نگاه فرهنگی به این افراد بزهکار زمینه بازگشت سالم آنان به اجتماع و خانواده را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه: محمد رضا کماسی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سنقرو کلیایی به همراه مسئولین انجمن های فرهنگی هنری شهرستان به منظور عقد تفاهمنامه همکاری تشکیل کلاسهای آموزشی فرهنگی هنری با ریس زندان سنقر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کماسی گفت: ارائه برنامه های آموزشی فرهنگی هنری در زندان در راستای ارتقای سطح آگاهی و سطح سلامت روحی روانی مددجویان بوده و این خود میتواند موجب تغییر نگرش مددجویان نسبت به جرم و اصلاح و تربیت آنان در بازگشت به زندگی آبرومند باشد.

 

سپس عبدی مسئول اداره زندان شهرستان سنقر نیز ضمن تقدیر از متولیان فرهنگ و هنر جهت همکاری و ارائه برنامه های آموزشی به مددجویان افزود: تشویق و ترغیب فعالیت‌های فرهنگی هنری ومذهبی مهم‌ترین بخش از روند اصلاح و تربیت مددجویان در زندان است.

 

وی با اشاره به آمادگی مجموعه در جهت برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن این کلاسهای آموزشی اعلام کرد و افزود: اداره زندان سنقر توانسته است با کمک انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اولین دوره کلاس آموزش خوشنویسی را در زندان سنقر برگزار کند که خوشبختانه مورد استقبال این مددجویان نیر قرار گرفته است.

 

گفتنی است در این دیدار که با حضور رضا بنی عامریان مسئول انجمن ادبی، جلال فصیحی مسئول انجمن موسیقی، جلال برفی مسئول انجمن نمایش، مرتضی بنی عامریان مسئول انجمن خوشنویسان، شاعر پیشکسوت اقبال بنی عامریان، کارشناس هنری و کارشناس فرهنگی اداره صورت گرفت، تفاهنامه همکاری مابین انجمن ادبی ،نمایش ،موسیقی و خوشنویسی با اداره زندان سنقر جهت برگزاری کلاسهای آموزشی و نیز فعالیت و اجرای برنامه های فرهنگی هنری برای مددجویان و خانواده های آنان، با اداره زندانهای شهرستان سنقر منعقد شد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصلاح زندانیان برگزاری کلاس های آموزشی انعقاد تفاهم نامه اداره زندان مسئول انجمن فرهنگی هنری زندان سنقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

ایسنا/لرستان امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏‌شود و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال