Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:26:33 GMT

رونمایی از گریم‌ها و لباس‌های متفاوت «کلبه عموپورنگ»

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۱۷۲

رونمایی از گریم‌ها و لباس‌های متفاوت «کلبه عموپورنگ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» این روزها در حال سپری کردن مراحل انتخاب بازیگران، تست گریم و لباس، و طراحی نهایی دکور برنامه توسط ارغوان شیبانی است و تاکنون بازیگران بسیاری برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده‌اند.

محمدرضا داوود نژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی هستند که تست گریم و لباس آنها نهایی شده و در روزهای آینده هم چهره‌های دیگری به این گروه اضافه و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام خلج، هنرمند شناخته شده سینما و تلویزیون کشور که بواسطه تجربه‌ها و آثار شاخص سینمایی و تلویزیونی‌اش مطرح است، طراحی گریم‌های خاص و پیچیده این مجموعه را بر عهده دارد. وی طراحی و اجرایی سه‌بعدی در این مجموعه داشته و سحر گوران هم مطابق با فضای خاص برنامه و گریم‌ها، طراحی لباس این مجموعه را عهده‌دار است.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است و بزودی فیلمبرداری آن آغاز و برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما آماده خواهد شد.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی پور، نویسنده: محمد درویشعلی پور، مجری طرح: محمد حسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویر برداری: محمود صالحی، مدیر صدا برداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

کد خبر 5168486 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: عمو پورنگ داریوش فرضیایی شبکه دو سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها شبکه نمایش خانگی شبکه پنج سیما سریال ایرانی جایزه سینمایی رادیو صبا برنامه تلویزیونی سینمای مستند هوشنگ میرزایی برنامه رادیویی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: موضوعات این جشنواره شامل: طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) با موضوعات هویت نقش و نماد وبنا‌های تاریخی و هویتی منطقه آزاد اروند و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) است.

به گفته وی جشنواره مد و لباس تن پوش در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

صیادی افزود: علاقه مندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

­رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش مشتریان | این لباس رو یک نفری نمی تونی بپوشی ...! | ویدئو
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند