Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:11:10 GMT

اتفاق جالب درباره رئالی شدن رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۲۸۸

اتفاق جالب درباره رئالی شدن رونالدو

کریستیانو رونالدو با همه ناکامی‌های اخیرش در یوونتوس که آخرین آنها حذف از لیگ قهرمانان اروپا بود هنوز در نزد اکثریت هواداران رئال مادرید آنقدر محبوبت دارد که آنها خواهان بازگشتش به سانتاگو برنابئو باشند.

رونالدو که تابستان سال ۲۰۱۸ از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست، سومین فصل حضور خود را در یوونتوس تجربه می‌کند و امسال هم مانند دو سال قبلی او نتوانست به یوونتوس کمکی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر از آن این است که خیلی‌ها رونالدو و عملکرد ضعیف او در فاز دفاعی را دلیل باخت یوونتوس به پارما و حذف تیمش از لیگ قهرمانان می‌دانند.

رونالدو هنوز یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما زمزمه‌های فسخ زودتر ازاین موعد شنیده می شود. در این میان اما برخی شایعه‌پراکنان درباره احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید خبر داده‌اند. آنها همچنین رونالدو را در حال مذاکره با رئال مادرید بریاس بازگشت احتمالی ستاره شماره ۷ یوونتوس به سانتاگو برنابئو توصیف کرده‌اند. همین موضوع بهانه‌ای شده است که سایت نشریه آ اس اسپانیا درباره تمایل هواداران به بازگشت رونالدو به مادرید اقدام به یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنت خود کرده است که اگرچه تعداد آمار موافقان و مخالفت آن خیلی با هم فاصله ندارد اما باز هم تعداد بیشتری به بازگشت رونالدو چراغ سبز نشان داده‌اند.

در نظر سنجی سالت نشریه آ اس تا کنون بیش از ۸۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند تا نظر خود را درباره بازشگت رونالدو اعلام کنند و در این میان تعداد موافقان بازگشت این بازیکن پرتغالی به سانتیاگو برنابئو بیش از تعداد مخالفان آن است.

۵۴ درصد از رأی دهندگام احساس می‌کنند که رئال مادرید باید از فرصت به وجود آمده برای برگرداندن رونالدو به اسپانیا استفاده کند. این در حالیست که ۴۶ درصد دیگر نمی‌خواهند بازیکن ۳۶ ساله‌ای که ۹ سال برای کهکشانی‌ها توپ زد به این تیم برگردد.

رونالدو از ابتدای حضورش در یوونتوس، تاکنون در تمام رقابت‌ها ۹۲ گل به ثمر رسانده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و موقعیت بارسلونا را برای کسب عنوان دومی به خطر انداخت.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس