Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@01:33:45 GMT

۸ کتاب به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۳۷۰

۸ کتاب به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد

رحیمی رومه گفت: هشت کتاب به همت دو عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد.

«ابراهيم رحيمي رومه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: کانون امام حسن مجتبی (ع) نهنبدان در رواق قلم سامانه فهما با ثبت دو کتاب «بوی باران» و «ردپای عشق» برای ثبت هر کتاب از 310 امتیاز، 250 امتیاز را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) از چاپ هشت کتاب توسط اعضای عضو کانون خبر داد و گفت: تاکنون کتاب هایی با عناوین بوی باران، زندگی مشترک علی و فاطمه، عشق شهادت،گاز اشک آور، مرزداران بی سنگر، در آستان عشق و عاشقانه های دانشجویی من از «نرگس محمدی» چاپ و منتشر شده است.

 

وی با بیان اینکه این کتاب ها در زمینه خاطرات شهید، زندگینامه حضرت علی(ع) و فاطمه (ص)، سرداران شهید نهبندان و داستان های کوتاه اثربخش است، افزود: نویسنده این کانون برای چاپ تعداد 10 کتاب دیگر نیازمند کمک مالی است.

 

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) از چاپ کتاب شعر «ردپای عشق» توسط «فاطمه بصیری پور» عضو فعال کانون خبر داد و ادامه داد: این اثر به همراه اثر «بوی باران» به مرحله نیمه نهایی ایران قوی راه یافت.

 

رحیمی رومه در پایان گفت: کانون امام حسن مجتبی(ع) در رواق های طرح ملی ایران قوی، در رواق رسانه رتبه اول کشوری، در رواق ترنج رتبه دهم و در رواق های سرود، قلم و دانش رتبه های 32 تا 34 کشوری را  کسب کرده و در این 6 رواق به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون امام حسن مجتبی ع نهبندان دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی چاپ کتاب بیرجند خراسان جنوبی امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دو عنوان کتاب حوزه‌ی کودک و نوجوان با عنوان «مهمان کوچه» به نویسندگی اسماعیل اله دادی و «مامان من بابا است» به نویسندگی نسترن حاتمی در حوزه هنری استان در خرم آباد رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این مراسم با تبریک اقدام جسورانه سپاه ایران علیه رژیم صهیونستی گفت: با تکیه بر توانمندی بالای فرزندان این مرز و بوم در فناوری‌های گوناگون به ویژه در عرصه نظامی و به برکت خون پاک امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدردر خاورمیانه است.

احسان یاوری با تأکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، افزود: باید برای بیان دستاورد‌های انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

وی بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهید آوینی، سبک و اندیشه و افکار وی تاکید کرد و اظهارداشت: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید به ویژه هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت این شهید گرانقدر آشنا و وی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این مراسم حمایت از هنرمندان، نویسندگان و چاپ کتاب را از اولویت های این کانون عنوان کرد و گفت: ۹۱ عنوان کتاب را در بیش از ده هزار جلد به کتابخانه های کانون های پرورش فکری استان اضافه کردیم که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان موثر باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور