Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور امنیت عمومی در بابل  در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در پی این اقدام ناهنجار که مورد رعب و وحشت شهروندان نیز شده بود، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: این افراد پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان به دام افتادند.

دستگیری سارق باطری خودرو‌ها با ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو‌های سبک و سنگین موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت خودرو‌های سبک و سنگین اعتراف کرد.

دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مرزن آباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با عاملان افیونی به اجرا در آمد، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی مناطق آلوده و عاملان افیونی در این منطقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری ۱۱ عامل افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های این افراد در مجموع مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس با کسانی که قصد اختلال در نظم و امنیت عمومی و اجتماعی را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراذل و اوباش مرجع قضائی سرقت اموال فرمانده انتظامی شهرستان نظم و امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • (ویدئو) دستگیری اراذل و اوباش BMW سوارِ خیابان اندرزگو تهران
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»