Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه۲، با  اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی  فضای شهری گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، طرح  نورپردازی و اجرای تونل نوری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طولانی ترین تونل نوری در بوستان نهج البلاغه  گفت:  این تونل نوری به طول ۲۶۰‌متر با ۴ هزار عدد ال ای دی و قابلیت رقص نوری در  این بوستان به عنوان از بزرگترین تفرجگاه های شهر تهران اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفات با اشاره به نورپردازی شهری گفت: نورپردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری است و همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار تلاش می شود تا بتوانیم با اجرای طرح‌های متنوع نورپردازی  فضای شهر را شاداب‌تر کنیم.  

سرپرست شهرداری منطقه ۲ نورپردازی المان های میدان صنعت با رنگ های شاد و همچنین نورپردازی میدان شهید طهرانی مقدم با استفاده از گوی های نورانی آفتاب و مهتاب  بخشی از قدامات اجرایی در این زمینه است.

برچسب‌ها بوستان نهج البلاغه شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوستان نهج البلاغه شهر تهران شهرداری تهران بوستان نهج البلاغه شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور تونل نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کلونی های آسیب اجتماعی به پارک‌ های جنگلی کشیده شد | احمدی صدر : شهروندان می‌توانند این کلونی ها را گزارش دهند

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با پرداختن به طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران گفت: طرح ساماندهی سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران با همکاری مناطق ۲۲گانه و نواحی شهرداری از ۱۵ تا ۳۰ فرودین ماه سال جاری آغاز شد که در این راستا بخش قابل توجهی از کلونی‌های آسیب‌های اجتماعی پایتخت مورد ساماندهی قرار گرفته است.

او افزود: این طرح متفاوت‌تر از طرح‌های دیگر است؛ چرا که پس از شناسایی و ساماندهی افراد آسیب دیده نقاطی که به نوعی کلونی و نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری شهرداری نواحی پاکسازی می‌شود تا بستر این نقاط آسیب، ساماندهی و برچیده شوند.بخشی از کلونی‌های آسیب در بوستان‌های جنگلی وجود داشت که با اجرای این طرح، کلونی‌ها در این بوستان‌ها شناسایی و ساماندهی شدند.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده کلونی‌های آسیب با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا اقدامات لازم برای رفع نقاط مورد نظر انجام شود.

کد خبر 843912 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهرداری تهران آسیب اجتماعی اعتیاد - معتاد بوستان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • اجرای طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب در بوستان‌‎های پایتخت
  • پای کلونی های آسیب اجتماعی به پارک‌ های جنگلی کشیده شد | احمدی صدر : شهروندان می‌توانند این کلونی ها را گزارش دهند
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب
  • اجرای طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب در تمامی بوستان‌های پایتخت