Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:01:20 GMT

رونالدو باید از هواداران یوونتوس عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۲۲۷۹

رونالدو باید از هواداران یوونتوس عذرخواهی کند

ستاره سابق یوونتوس معتقد است کریستیانو رونالدو پس از شکست از پورتو باید پاسخگوی خبرنگاران می شد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه شنبه گذشته در تورین برابر پورتو 3-2 پیروز شد ولی به دلیل دریافت 2 گل در زمین خودی و در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

این یک ناکامی بزرگ دیگر برای یوونتوس بود که از زمان جذب رونالدو هرگز نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روی گل دوم پورتو که از یک ضربه کاشته حاصل شد، بسیاری کریستیانو را مقصر می دانند. او هنگام ضربه در دیوار دفاعی یووه حضور داشت ولی توپ از بین پای او گذر کرد تا راهی دروازه شود. رونالدو هنگام پرش از ترس برخورد توپ به عقب برگشته بود.

او در پایان بازی نیز در میکسدزون ورزشگاه حضور پیدا نکرد.

 

السیو تاکیناردی ستاره سابق یوونتوس از این قضیه عصبانی است. او در انتقاد از فوق ستاره پرتغالی گفت:« رونالدو برابر لاتزیو استراحت کرده بود و واقعا درک نمی کنم علت بازی ضعیف او چه بود؟ پس از بازی این فدریکو کیه زا بود که پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد؛ در حالی که رونالدو باید جای او حاضر می شد و در مورد نمایش ضعیف خودش و تیم توضیح می داد. معتقدم او باید از هواداران نیز عذرخواهی کند.»

 

 

 

 

تاکیناردی ادامه داد:« هرگز انتظار نداشتم یوونتوس برابر پورتو آن نمایش را ارائه دهد. در چنین بازی مهمی یووه باید به شکلی دیگر کار می کرد. وقتی بازی رفت را باخته اید، باید بازی برگشت را با انگیزه بسیار بالاتری شروع کنید و در چند روز اخیر مرتب این سوال را از خودم می پرسم که چگونه تیم در نیمه اول آنقدر بد کار کرد. یوونتوس نباید مزیت بازی برگشت خانگی را به آن راحتی از دست می داد.»

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی رم برابر این تیم قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باز بماند.

شاگردان استفانو پیولی در بازی رفت این مرحله که هفته گذشته برگزار شد هم با یک گل برابر رم شکست خورده بودند و امیدوار بودند که بتوانند این باخت را در این بازی جبران کنند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما این اتفاق نیفتاد تا ادامه این فصل بیش از پیش برای آنها دشوار شود.

هواداران این تیم که برای حمایت از میلان راهی شهر رم شده بودند پس از پایان این دیدار بسیار عصبانی به نظر می‌رسیدند و زمانی که پس از سوت پایان این بازی، بازیکنان قصد داشتند وارد راهرو منتهی به تونل شوند برخورد تندی با آنها کردند.

این هواداران معتقد بودند که بازیکنان مقصر اصلی شکست خوردن در مهم‌ترین بازی این فصل هستند و به هیچ وجه از عملکرد آنها در دیدار برابر حریف ایتالیایی راضی نبودند. این در حالی است که میلان هفته آینده یک بازی بسیار حساس مقابل اینتر دارد و اگر در این بازی شکست بخورد جشن قهرمانی حریف مقابل چشمان آنها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)