Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:10:13 GMT

آزمون بزرگ و جدید شاگردان آرتتا

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۲۳۰۶

آزمون بزرگ و جدید شاگردان آرتتا

به گزارش خبرگزاری فارس، آرسنال فردا(یکشنبه) بازی بزرگی در پیش دارد. شاگردان میکل آرتتا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام هاتسپر هستند.

آنها ژوزه مورینیو و مردان پرتلاش وی را مقابل خویش می بینند. به همین خاطر «توپچی های لندن» امیدوارند که از این محک سخت، سربلند بیرون بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتتا هم همین باور رادارد و البته تصور می کند که این جدال، آزمونی مهم برای سنجش توانایی های روحی تیمش است.

وی گفت:هر بازی شرایط متفاوتی دارد اما تیم موظف است راهی برای برد پیدا کند. تیم موظف است که کارهای اصلی و لازم را برای کسب برد انجام دهد. پس آنچه باید انجام شود، فقط خاص بازی با تاتنهام نیست.

آرتتا ادامه داد: البته بازی با تاتنهام همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته است. شرایط روانی ویژه ای به طور کلی بر این بازی حاکم می شود. ما هم باید نشان دهیم پیشرفت کرده ایم و از نظر روحی و روانی کاملا مسلط هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر آرسنال فوتبال مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏