Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خجسته‌فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: موضوع فیلم‌های این دوره از کمپ فیلمسازی استان به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص یافت.

وی افزود: ۲ فیلم کوتاه تکمیل شد و ۴ فیلم دیگر در مرحله تدوین است و تا ۲۵ اسفند تکمیل می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: سحر طوری، مهتا نظری، حسن اسیری، ابوالفضل ولی، فاطمه بندار  و رسول سهرابی، از فیلمسازان این دوره از کمپ فیلمسازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نام فیلم‌های کوتاه ساخته شده در این کمپ بیان کرد: "مثل هرروز"، "کادو"، "جرعه نوش"، "اثر انگشت"، "پل" و "رسید" نام فیلم‌های ساخته شده در این دوره از کمپ فیلمسازی انجمن سینمای جوانان استان سمنان است.

خجسته‌فر بیان کرد: علیرضا نجم‌الدین به عنوان تصویربردار و استاد مدعو این دوره از کمپ فیلمسازی حضور داشت.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: در راستای اهداف این کمپ، فیلمسازان جوان در همکاری با یکدگر و با استفاده از حضور استاد راهنما و مدعو نکات مهمی در خصوص نورپردازی، تصویربرداری و کارگردانی فیلم کوتاه فراگرفتند.

وی افزود: بنا بر این بود که این فیلم‌ها در اسفندماه و همزمان با هفته فیلم و عکس اکران شود اما به دلیل مشکلات مالی انجمن سینمای جوانان استان، انجام این تصمیم میسر نشد و اکران این فیلم‌ها در فروردین یا اردیبهشت ١۴٠٠ انجام می‌شود.

خجسته‌فر گفت: نحوه اکران فیلم‌های کوتاه ساخته شده، بسته به شرایط کرونا به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و یا مجازی تعیین می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان ادامه داد: کمپ چهارم خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: سال ۹۹ علاوه بر این ۶ فیلم، ۷ فیلم کوتاه دیگر نیز در انجمن سینمای جوانان استان سمنان ساخته شد که تعدادی از این فیلم‌ها در سطح بالا و حرفه‌ای هستند.

خجسته‌فر گفت: همچنین راه‌اندازی آژانس عکس استان سمنان به عنوان اولین آژانس عکس کشور و راه‌اندازی تارنما و عضوگیری آن از دیگر اقدامات مهم انجمن سینمای جوانان استان سمنان است.

به گزارش ایرنا، کمپ فیلمسازی حرکتی خودجوش و منحصر به انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که با هدف آموزش مدیریت در ساخت فیلم، پرورش خلاقیت و آموزش سینمایی توسط هنرمندان جوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان انجمن سینمای جوانان ایران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه اخبار کنکور انجمن سینمای جوانان استان سمنان فیلم کوتاه فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • پایان هفته سرد در استان سمنان
  • پایان هفته سرد در سمنان
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان