Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق استقلال گفت: وقتی به باشگاه اسقلال رفتم مددی در این باشگاه نبود اما گفت اشکال ندارد برو از استقلال شکایت کن.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد حاتمی درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات خود از باشگاه استقلال اظهار داشت:

از سال ۹۱ صد میلیون تومان طلب من از باشگاه استقلال باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال در این تیم بودم که ۱۵ گل به ثمر رساندم. قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان هم بالا آمدیم. به حرمت هواداران در آن زمان از استقلال و پرسپولیس شکایت نکردم اما یکی دو سال شکایت کردم که پرسپولیس با من تسویه کرد اما استقلال این کار را انجام نداد.

وی افزود:

ترجمه شکایت خود را به مددی نشان دادم. البته قبل از آن بحث شکایت خود را به نورشرق گفتم که به من گفت به مددی نشان بده که این کار را انجام دادم تا بی‌حرمتی نشود. به مددی هم گفتم طلب مرا بدهید تا بحث به خارج از کشور نرود اما نمی‌دانم چگونه بگویم مسئولیت پذیری آقایان صفر است. مددی گفت برو پول نداریم. قطعا به AFC شکایت می کنم.

مهاجم تیم پیکان تصریح کرد:

اکنون جلوی نقل و انتقالات استقلال را گرفته‌اند اما متاسفانه با لابی‌بازی این موضوع حل می‌شود. ۳۰۰ میلیون هم از پارس جنوبی طلب دارم و باید کسی جلوی بی قانونی بایستد. عزیزی خادم هم آمده است. نورشرق نمی‌تواند یک تنه جلوی باشگاه‌ها بایستد و یک مقام بالاتر از وی زنگ می‌زند تا اجازه نقل و انتقالات را بدهد.

حاتمی ادامه داد:

بی قانونی همه جا را گرفته و باید  عزیزی خادم به آن مسائل رسیدگی کند. ۹ سال است طلب من بازیکن از یک تیم مانده است. در آن زمان می‌توانستم کاری با پولم انجام بدهم اما اکنون نمی‌توانم یک دوچرخه بخرم.

وی درباره درخواست خود از تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال با توجه به فعالیت‌ تیم‌های بدهکار در نقل و انتقالات گفت:

رای من علیه باشگاه استقلال دو سال قبل و در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ صادر شده است. چگونه با وجود طلب من مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شده است؟ من این موضوع را پیوست کرده و به AFC می‌فرستم تا مشخص شود چگونه با وجود طلبم برای استقلال مجوز حرفه ای صادر می‌شود؟

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد:

باشگاه ها به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فشار می‌آورند. تیم‌ها دولتی هستند و اگر خصوصی باشند کسی نمی تواند برای نقل و انتقالاتشان به نورشرق فشار بیارود.  ۲۰۰ میلیون هم از سال ۹۳ و زمانیکه با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم طلب داشتم که شکوری و سمیعی بخشی از آن را پرداخت کردند و به توافق رسیدیم. دوست نداشتم برای طلب خود داخل باشگاه استقلال بروم اما ۱۰ سال گذشته است. مددی خودش در باشگاه نبود اما گفتند هیچ اشکالی ندارد. برو  شکایت کن.

حاتمی افزود:

انگار نه انگار به عنوان مدیرعامل استقلال باید به این موضوع رسیدگی کند. اگر فوتبالی‌ها را بالای سر کار می‌آوردند این بلا سر ما نمی آمد و فدراسیون درست عمل می‌کرد اما متاسفانه هر زمان با لابی گری کار استقلال و پرسپولیس درست می‌شود. ۳۰۰ میلیون علیه پارس جنوبی رای دارم اما رضائیان مدیرعامل این باشگاه عضو هیات رئیسه فدراسیون است. اطمینان دارم اجازه نمی‌دهم کارم را در فدراسیون انجام بدهم.

وی ادامه داد:

این باشگاه به دلیل طلب من از نقل و انتقالات محروم است. مطمئن باشید همین نیم فصل بازیکن می‌گیرد اما نگیرد هم در خرداد بازیکن جذب می‌کند اما رای من به دلیل بی قانونی همچنان باقی ماند. از ۱۶ سالگی ام تا اکنون که حدود ۴۰ سالم است این بی قانونی وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری احمد مددی فرزاد حاتمی باشگاه استقلال نقل و انتقالات بی قانونی طلب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازآبولا؛ نلو وینگادا سرمربی باسابقه فوتبال پرتغال در یک گفتگو با این سایت پرتغالی ضمن تمجید از کارلوس کی روش او را یکی از بهترین دوستانش خواند و گفت: ما پازل کامل کننده هم هستیم.

در 11 کشور دنیا مربیگری کردم
وینگادا در برنامه تکامل فوتبال گفت: من در ۱۱ کشور متفاوت کار مربیگری کرده ام در باشگاه و ملی، اما مرا به دلیل کار با جوانان می‌شناسند اولین کشوری که من رفتم عربستان بود نمی‌گویم تحول، اما در آن زمان تغییرات زیادی در فوتبال این کشور دادم ما قهرمان شدیم و این دیگر برای عربستان تکرار نشد در آن زمان ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، مهدی کیا و کریم باقری را در اختیار داشت و قهرمانی در آن دوره آسان نبود.

شاهزاده دستور تعویض داد قبول نکردم و اخراج شدم
وی در مورد اخراج به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان گفت: بله ما در جریان بازی صفر ب صفر بودیم و من سامی جابر را بیرون گذاشته بودم چرا که او در امر دفاعی اصلا به تیم کمک نمی‌کرد و در جریان بازی گفتند شاهزاده دستور داده است که او را به زمین بفرستید، اما من قبول نکردم و به هر حال ما بازی را بردیم و فردای آن روز مرا خواستند و گفتند به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده اخراج هستید من حق و حقوق خود را گرفتم، اما پاداش را به من ندادند ولی من آن زمان ۴۳ ساله بودم و برایم مهم نبود چرا که دوست داشتم مستقل کار کنم.

مربیگری ام در پرسپولیس پیچیده و سخت شد
وی در مورد دوران مربیگری در پرسپولیس گفت: من در ایران در شرایط خوبی نبودم آن زمان پرسپولیس دوره سختی داشت و بعد از جدایی من هم ۶ سال طول کشید تا طلبم را بگیرم و در چین هم شرایط مناسب نبود.

مورایس و مورینیو شاگردان من بودند وینگادا در مورد شاگردانش گفت: مورایس که اکنون در ایران است و مورینیو از شاگردان من بودند همچنین خوزهه پسیرو نیز از افرادی بودند که با من کار کردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • آیا چهره صورت‌های فلکی تغییر می‌کند؟
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • حرکت خودجوش مردم برای بازگشایی محور گلشن – سراوان
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!