Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی زارع روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲۷۰ خودرو دیگر هم در شرف توقیف شدن هستند و به ۴۳۰ راننده این خودروها هم ضمن تذکر، تعهد لازم از آنها اخذ شده است؛ خودروهایی که در آستانه توقیف شدن هستند در هر کجای کشور که مشاهده شوند متوقف می شوند.

وی با بیان اینکه ۵ درصد رانندگان ما پر خطر هستند که کار بقیه رانندگان قانونمند را هم تحت الشعاع قرار می دهند تصریح کرد: کنترل این ۵ درصد نیاز به تجهیزات و دوربین های هوشمند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نصب دوربین های هوشمند در سال گذشته موجب کاهش ۴۰ درصدی تصادفات رانندگی شد اضافه کرد: طی سالجاری در ۶ مرحله اقدام به جابجایی دوربین ها نمودیم و همین امر موجب تجهیز همه زیرگذرها به دوربین هوشمند شد.

وی افزود: در حال حاضر سوانح رانندگی در زیرگذرها بعلت نصب همین دوربین ها به صفر رسیده است.

هر شب ۵۰۰ خودرو بعلت تردد شبانه جریمه می‌شوند

رییس پلیس راهور یزد با بیان اینکه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد در شهرها ممنوع است تصریح کرد: هر شب ۵۰۰ دستگاه خودرو بعلت تخطی از این قانون، جریمه میشوند.

سرهنگ زارع افزود: ۲۵۰ خودرو به صورت مستقیم و بقیه آنها هم از طریق ارسال پیامک مشمول جریمه می گردند.

کاهش ۹۰ درصدی توقیف موتورسیکلت‌ها

وی در ادامه از کاهش ۹۰ درصدی توقیف موتورسیکلت‌ها در نیمه دوم امسال در سطح استان خبر داد.

به گفته وی اکنون ۱۸ هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ های راهور نگهداری می شوند که ۳۴۰۰  دستگاه آن تاکنون با مراجعه مالکان آنها آزاد شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا تصادف شهری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تصادف شهری یزد پلیس راهور ناجا تصادف شهری یزد اخبار کنکور دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران

تین نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

افشاری ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند. 

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان