Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست  و سوم  اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۸۴۴۰....۹۱۴: باسلام وخدا قوت، خواهش می‌کنم در مورد خودرو‌های معوق ساندرو که سه سالی چشم انتظارش هستیم را پیگیری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا برای همیشه تکلیفش را روشن کنند. با تشکر

۵۸۳۰....۹۱۳: سلام ماخانواده هشت نفره هستیم که چهار نفرمون هشت ماه پیش سهام عدالتمو ن رو فروختیم، اما به حساب هیچ کدوممون واریز نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۱۲۷۸....۹۱۶: سلام خسته نباشید خداقوت خواهش می‌کنم تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۹۹راپیگیری کنید.

۳۱۸۸....۹۲۲: سلام چرا کل سهام عدالت را آزاد نمی‌کنند؟ چرا سود سهام عدالت را واریز نمی‌کنند؟ چرا به فروش نمی‌رسانند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۵۴۷۳....۹۱۹: سلام خسته نباشید لطف کنیدگزارشی ازواریزنشدن سهمیه سوخت آژانس‌های درون شهری منطقه نسیم شهر تهیه کنید.

۳۸۷۹....۹۱۸:چرا سهام عدالت را به صورت ناقص آزاد کرده اند، مگر متعلق به مردم نیست؟ چرا با اجرای طرح‌های ناکارآمد و عدم شفاف سازی، مانع آزادسازی سهام می‌شوند؟

۲۰۲۲....۹۱۴:سلام لطفا در مورد حقوق کارگران هم صحبت کنید به خدا از ساعت ۶صبح تا۸ شب در کارگاهی کار می‌کنم ماهی دو میلیون و پانصد هزارتومان می‌گیرم با این پول اجاره خونه کرایه ماشین خرج خونه و... خواهش می‌کنم به فکر این قشر زحمتکش جامعه باشید.

۸۴۲۱....۹۲۱: سلام کی سود سهام عدالت را واریز می‌شود و مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان سهام عدالت خواهش می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق طی امروز (اول اردیبهشت)، با افزایش ۲۰ درصدی طبق احکام جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تصویب‌نامه هشتم فروردین ۱۴۰۳ هیئت وزیران و ابلاغ این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی، افزایش حقوق بازنشستگان از جمله بازنشستگان صندوق فولاد در سال ۱۴۰۳ به شرح جدول زیر خواهد بود:

بر همین اساس، سیدحجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین بازنشستگان در روز شنبه، یکم اردیبهشت، طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 746116

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش