Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:03:01 GMT

زمان بازگشت ستاره مصدوم بارسلونا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۷۸۹

زمان بازگشت ستاره مصدوم بارسلونا مشخص شد

آنسو فاتی ستاره مصدوم بارسلونا تا 20 روز دیگر می تواند به میادین برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، 4ماه پیش(17 آبان) بودکه آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

 

 

 

 

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتور کوگات در بارسلونا برای دومین بار حراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که فاتی هنوز شرایط پا به توپ شدن را ندارد و به جای اواخر مارس( دو هفته دیگر) بازگشتش باز هم به تاخیر خواهد افتاد. فاتی امیدوار است بتواند هفته اول ماه آوریل بارسلونا را همراهی کند.

بارسلونا بازیکنان آنسو فاتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا بازیکنان آنسو فاتی آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد